CUSTOMER SUCCESS MANAGER (IT INDUSTRY) - EUROPE / TOP SPOLEČNOST, LÍDR TRHU
O pozici
Pracovní nabídka
Naším klientem je globálně působící společnost, jeden ze světových lídrů v oboru poradenství, průzkumů a analýz dat zaměřených na zlepšení obchodních a technologických strategií firem. V rámci jejích rozvoje hledáme motivované kandidáty na několik pozic v nově vznikajícím týmu.
Hlavní odpovědnosti:
Řízení vztahů se zákazníky: Budování dlouhodobých vztahů, fungování jako důvěryhodný poradce a koordinace s klíčovými partnery.
Onboarding a školení: Spolupráce s onboarding týmem při školení nových zákazníků a zajištění, že jejich cíle jsou naplněny.
Podpora zákazníků dovnitř společnosti: Reprezentace zákazníků uvnitř společnosti, poskytování zpětné vazby k vylepšení produktů a služeb.
Proaktivní podpora zákazníků: Monitorování využívání produktů a aktivní řešení problémů pro zajištění spokojenosti zákazníků.
Obnovování smluv o spolupráci a podpora prodeje: Podpora při obnovování smluv a identifikace příležitostí pro upsell v spolupráci s obchodním týmem.
Sledování výkonnosti: Měření a reportování klíčových ukazatelů, jako je spokojenost zákazníků, míra retence a adopce produktů.
Vaše zkušenosti:
Minimálně 5 let v oblasti account managementu, zákaznickém servisu nebo z podobných pozic, ideálně v ICT světě.
Schopnost rozumět potřebám různých typů zákazníků a přizpůsobit řešení jejich cestě.
Výborné komunikační schopnosti v anglickém jazyce, schopnost budovat důvěru se zákazníky.
Silné analytické dovednosti a schopnost proaktivně řešit problémy.
Schopnost efektivně spolupracovat s různými týmy (prodej, vývoj produktů, podpora).
Nabízíme:
Velmi zajímavou pozici v mezinárodním prostředí.
Péče o stávající zákazníky, ne aktivní business development a akvizice.
Velmi dobré finanční podmínky a další benefity.
Možnost profesního růstu.