Specialista/ka zpracování zakázek – zkrácený úvazek

Jméno/Firma
WAMAG, spol. s r.o.
Pracoviště
Pražská 270, Mníšek pod Brdy
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Cílem vaší práce bude pečlivé zpracování obchodních případů, jejich předání do výroby a konstrukce a komunikace s firemními zákazníky se zaměřením na jejich spokojenost a informovanost v průběhu zakázek. Zodpovědnost budete mít také za evidenci potřebných dokladů, komunikaci s jednotlivými oddělení v rámci firmy a za včasné a kvalitní odbavení zakázky. Poptávky řešíme nejenom v rámci ČR, ale také mezinárodně, proto využijete znalost angličtiny. Připojíte se k týmu několika zkušených lidí, kteří vás díky létům praxe skvěle zaučí.

Co vás čeká?

  • Komunikace s tuzemskými i zahraničními obchodními partnery;
  • Kontrola plnění obchodních podmínek;
  • Vedení evidence a obchodní dokumentace v informačním systému;
  • Vytváření smluv dle objednávek;
  • Řízení, koordinace a zajištění expedice zásilek;
  • Jednání s celními úřady, zajištění celních dokumentů;
  • Denní spolupráce s dalšími odděleními – nákup, výroba, konstrukce ad.;
  • Nudit se nebudete! ???? Každá zakázka může vyžadovat trochu jiné zpracování.

Jaké zkušenosti a přístup hledáme a oceníme?

  • Schopnost pracovat s informačními systémy – na náš systém vás pečlivě zaučíme.
  • Předchozí zkušenost z obchodní nebo administrativní pozice s odpovědností za fakturaci;
  • Systematičnost a pečlivost;
  • Ochotu učit se nové věci a hledat řešení;
  • Zodpovědnost za odvedenou práci a samostatnost;
  • Výbornou znalost češtiny a dobrou znalost angličtiny – s částí našich klientů komunikujeme pouze anglicky.

Jaké další dovednosti bychom uvítali, ale nemusíte je hned mít?

  • Schopnost orientovat se ve výkresové dokumentaci;
  • Zkušenost z mezinárodního obchodu;
  • Znalost relevantních celních předpisů a celního zařazení.

Co nabízíme my?

  • Práci na částečný úvazek na dobu neurčitou;
  • Nástup možný ihned;
  • Rovnováhu mezi prací a osobním životem – pružnou pracovní dobu s možností občasné práce z domova;
  • Lidský přístup a pohodový pracovní kolektiv;
  • 20 dní dovolené a 8 dní volna ročně navíc;
  • Podporu v osobním a profesním růstu, např. odborné kurzy, SEDUO, angličtina, kurz první pomoci apod.;
  • Po zkušební době příspěvek na stravování 100 Kč / den, příspěvek na Multisport kartu, měření zraku a brýle ad.