Copywriting Team Leader
myTimi s.r.o.
Voctářova 2449/5, Praha
Plný
Základní
Marketing, média a reklama
27. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Agentura myTimi je partnerem pro podnikatele a investory, kteří chtějí, aby jejich firma rostla rychle a efektivně. ????✨
Proč myTimi?
- Jsme rychle rostoucí firma oceněná v soutěži Deloitte FAST 50
- Máme více než 327 spokojených klientů a stále rosteme
- Pod jednou střechou je nás už více než 60
- Naše práce zahrnuje služby z oblasti SEO, PPC, obchodu a webdesignu
Koho hledáme?
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se s námi bude podílet na nových výzvách týkajících se tvorby textů pro naše klienty, od menších firem až po velké korporace. Hlavním úkolem bude spolu s vlastním týmem vyvářet skvělé texty na weby a sociální sítě pro růst a rozvoj našich klientů.
Co u nás budeš dělat?
- Vedení menšího týmu copywriterů a spolupráce s vedením oddělení
- Podílení se na obsahové strategii pro weby, sociální sítě, mailingové kampaně atd.
- Tvorba zadání pro tým copywriterů na základě znalosti klienta/produktu
- Koordinace a správa jednotlivých projektů, vč. kontroly a zajištění dodržování termínů a plánů
- Odpovědnost za kvalitu provedení obsahu textů, vč. podpory a zpětné vazby copywriterům v týmu
- Vytváření vlastního relevantních a kreativních textů pro rozmanité klienty
- Úzká spolupráce a komunikace s vedením oddělení, projektovými a account manažery i grafiky
- Dodržovaní a kontrola budgetu
- Monitoring a analýza výsledků kampaní, příprava reportů pro vedení i klienta
Takže co bys měl/a mít?
- Zkušenost z online marketingu/social media, zejména v rámci tvorby textů
- Dobrou úroveň copywriterských schopností (jazyk, kreativita)
- Zkušenost s projektovým řízením/s vedením projektů výhodou
- Klientsky orientované smýšlení a schopnost porozumět podstatě i širšímu kontextu produktů (rozmanité portfolio od financí, IT či estetické medicíny po sport, e-commerce a podnikání)
- Silnou motivaci komunikovat a spolupracovat napříč týmy a odděleními
- Schopnost řídit se analytickými ukazateli
- Schopnost určovat priority svoje i týmu a silný time-management
- Angličtina úrovně C1 a výše výhodou
Výhodou (nikoliv must-have!) je znalost některých nástrojů: Eclincher, Canva, Google Analytics , Wordpress, Mailchimp, Ecomail, Microsoft Clarity, Freelo
Na co se u nás můžeš těšit?
Nejoblíbenější výhody práce u nás podle hlasování našich zaměstnanců
- Flexibilita: Flexibilní pracovní doba a možnost pracovat z domova (HO). Tahle volnost ti umožní plánovat si čas podle svých potřeb a skvěle sladit práci s osobním životem.
- Kolektiv: Pracujeme v přátelském kolektivu, kde panují dobré vztahy. Naši lidé jsou chytří, schopní a vzájemně si pomáhají, což vytváří super pracovní prostředí.
- Firemní kultura: Naše firemní kultura a hodnoty podporují otevřenost, spolupráci a důraz na výsledky. Zaměstnanci se cítí podporováni a motivováni k dosahování svých cílů.
- Různorodost: Nabízíme různorodou práci a variabilitu klientů. Máš možnost pracovat na různých projektech a řešit různé úkoly.
- Kanceláře plné výhod: Super lokalita na Palmovce; vlastní stůl, káva a občerstvení jsou ti vždycky k dispozici
Jak bude probíhat výběrové řízení?
- Nejdřív tě zkontaktuje Iva, naše HR manažerka. Pobavíte se spolu o tobě (o tvém životopisu, motivaci a zkušenostech) i o nás (o tom, jak zhruba práce probíhá a co ti za ni můžeme nabídnout). Cílem je zjistit, jestli je to mezi námi match.
- V druhém kole si popovídáš se svým potenciálním šéfem Milanem, kterého budou zajímat tvé konkrétní dovednosti. Zjistíš, jak přesně práce u nás vypadá a odpoví ti na všechny otázky. Nakonec ještě dostaneš pár úkolů, díky kterým zjistíme, jak by nám to pracovně klapalo.
- Pokud vše vyjde, rádi tě přivítáme v našem týmu.
Hodíš se k nám? Paráda, pošli nám svůj životopis a pár vět o tobě a my se ti ozveme.