Strategic Sourcing Leader

Jméno/Firma
Personna International CZ s.r.o.
Pracoviště
Kateřinská 96, Krupka
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
27. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

V této roli budete součástí týmu nákupu, budete reportovat Procurement Managerovi a budete odpovědní za:

1. Strategické řízení dodavatelského řetězce

  • Výběr klíčových dodavatelů na základě analýzy trhu a potřeb společnosti.
  • Vytváření dlouhodobých partnerství s dodavateli s cílem zajištění stability a inovací.
  • Konsolidace dodavatelů za účelem zlepšení dodacích podmínek.

2. Vyjednávání a řízení smluv

  • Vedoucí role při vyjednávání smluv o dodávkách, cenách, kvalitě a dalších podmínkách.
  • Správa a udržování rámcových smluv s dodavateli.
  • Minimalizace rizik prostřednictvím efektivních smluvních podmínek.

3. Analýza nákladů a efektivity

  • Identifikace příležitostí pro úsporu nákladů pomocí analýzy Total Cost of Ownership (TCO).
  • Průběžné sledování a optimalizace nákladů na nákup materiálů.
  • Spolupráce s finančními týmy na predikci výdajů.

4. Inovace a udržitelnost

  • Vyhledávání nových technologií a materiálů, které mohou zlepšit produkty nebo procesy.
  • Zavádění udržitelných zdrojů a sledování ekologické stopy dodavatelského řetězce.
  • Podpora inovací u dodavatelů.

5. Spolupráce napříč odděleními

  • Komunikace s výrobou, vývojem, kvalitou a dalšími týmy k zajištění, že nákupní strategie odpovídá jejich potřebám.
  • Řízení cross-funkčních projektů zaměřených na optimalizaci nebo inovace.

6. Řízení rizik

  • Identifikace a eliminace rizik v dodavatelském řetězci (např. výpadky dodávek, problémy s kvalitou, geopolitická rizika).
  • Diverzifikace portfolia dodavatelů, aby se minimalizovala závislost na jednom zdroji.

Je to role s vysokým strategickým přesahem, která vyžaduje analytické schopnosti, silné vyjednávací dovednosti a schopnost vést projekty i týmy.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • relevantní praxe v oblasti nákupu nebo příbuzném oboru min. 3 roky
  • porozumění základních pravidel účetnictví a obchodního/smluvního práva
  • dobré analytické schopnosti, orientace na výsledky
  • týmový hráč
  • výborné vyjednávací a facilitační schopnosti
  • dobrá znalost práce na PC (MS Excel, znalost SAP vítána)
  • znalost Aj na úrovni B2, výborná znalost ČJ

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Práci na zajímavých projektech v dynamickém prostředí nadnárodní společnosti, kde lidé jsou na prvním místě
  • Přátelské pracovní prostředí
  • Podporu při vzdělávání a rozvoji
  • 5 týdnů dovolené
  • Půlroční bonusy
  • Zvýhodněné stravování za 15Kč
  • Cafeterii na volnočasové aktivity
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Akce pro zaměstnance