Referent/referentka pro zahraniční vztahy

Jméno/Firma
Ostravská univerzita
Pracoviště
Syllabova 1161/19, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
27. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Děkan Lékařské fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:

Referent/referentka pro zahraniční vztahy


Předpokládaný nástup: duben/květen 2025 nebo dle dohody

Počet míst: 2

Předpokládaný úvazek: 100%


Kvalifikační a další předpoklady:

· vysokoškolské vzdělání I. stupně (středoškolské vzdělání s maturitou + 5 let praxe);

· nutná znalost anglického jazyka slovem i písmem (min. B2) – denní komunikace v cizím jazyce;

· výborná znalost českého jazyka;

· uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, MS Word);

· výborné komunikační a organizační schopnosti;

· zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita;

· znalost univerzitního prostředí výhodou.

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

· český a anglický

Popis pracovního místa:

vedení agendy spolupráce se zahraničními univerzitami a organizacemi;
koordinace partnerských vztahů, komunikace se zahraničními partnery, akademiky a studenty;
zajištění agendy přijímání zahraničních studentů a akademiků a vysílání studentů a akademiků do zahraničí;
informační služby studentům a uchazečům o studium v cizojazyčných programech;
podíl na přípravě informačních materiálů;
administrativní podpora a koordinace zahraničních projektů;
zpracování a distribuce informací v oblasti zahraničních vztahů;
účast na školeních, seminářích, domácích i zahraničních veletrzích.

Nabízíme:

· příjemné pracovní prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele;

· 6 týdnů dovolené;

· 5 dnů volna k léčení;

· stravenky v hodnotě 115,- Kč/den;

· pružnou pracovní dobu;

· možnost vzdělávacích aktivit – Seduo, kurzy anglického jazyka;

· možnost zdarma využívat služeb univerzitní knihovny;

· finanční ohodnocení dle vnitřního mzdového předpisu OU (4. mzdová třída) a osobní/výkonové ohodnocení, možnost výplaty mimořádných odměn.

Požadované dokumenty:

souhlas se zpracováním osobních údajů;
motivační dopis;
profesní životopis s přehledem dosavadní praxe;
kopie dokladů o vzdělání.

Datum a způsob doručení žádosti:

Přihlášky do výběrového řízení obsahující všechny požadované dokumenty zasílejte nejpozději do 10. dubna 2025.

První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů posouzením materiálů dodaných uchazeči výběrovou komisí. Do druhého kola výběrového řízení budou pozváni pouze vybraní uchazeči. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče nebo výběrové řízení zrušit bez udání důvodu.