REFERENT/KA PRO ZADÁVÁNÍ OBJEDNÁVEK

Jméno/Firma
PetCenter CZ s.r.o.
Pracoviště
Vrchlického 1350/102, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
27. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Na naši novou pozici Referent/ka pro zadávání objednávek hledáme pečlivou a zodpovědnou osobu, jejíž hlavním úkolem bude zadávání objednávek do centrálního schvalovacího systému.

Vaší náplní práce bude:

  • zadávání objednávek do centrálního schvalovacího systému,
  • komunikace se zaměstnanci mateřské i dceřiných společností,
  • zodpovědnost za včasné vyřízení požadavků a za správnou zadaný údajů,
  • zajišťování podpory a řešení případných problémů spojených s objednávkami.

Od kteréhokoli zaměstnance z mateřské či dceřiné společnosti obdržíte požadavek na objednání daného zboží a vy budete odpovědni za celý proces objednání - zadání těchto požadavků do centrálního schvalovacího systému, objednání u dodavatele až po dodání a zajištění úhrady faktury.

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ vzdělání,
  • zkušenosti s administrativní práci výhodou, avšak vhodné také pro absolventy,
  • znalost práce na PC, MS Office,
  • samostatnost i týmovost, aktivní přístup, efektivní komunikaci a časovou flexibilitu,
  • pečlivost, zodpovědnost.

Co Vám nabízíme:

  • zajímavou a různorodou práci s možností získání nových zkušeností,
  • pozitivně naladěný kolektiv, který vás vždy podpoří,
  • možnost občasné práce z domu,
  • příspěvek na stravování v hodnotě 99,40 Kč/den,
  • multisport kartu pro aktivní odpočinek,
  • happyDays – volno navíc za odpracované roky,
  • atraktivní slevu na náš sortiment,
  • skvělou kávu na pracovišti,
  • moderní kanceláře v nové budově AGEL Tower,
  • ostatní lákavé benefity.

Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě.

Těšíme se na vás!