REFERENT/KA PRO ZADÁVÁNÍ OBJEDNÁVEK
PetCenter CZ s.r.o.
Vrchlického 1350/102, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
27. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Na naši novou pozici Referent/ka pro zadávání objednávek hledáme pečlivou a zodpovědnou osobu, jejíž hlavním úkolem bude zadávání objednávek do centrálního schvalovacího systému.
Vaší náplní práce bude:
- zadávání objednávek do centrálního schvalovacího systému,
- komunikace se zaměstnanci mateřské i dceřiných společností,
- zodpovědnost za včasné vyřízení požadavků a za správnou zadaný údajů,
- zajišťování podpory a řešení případných problémů spojených s objednávkami.
Od kteréhokoli zaměstnance z mateřské či dceřiné společnosti obdržíte požadavek na objednání daného zboží a vy budete odpovědni za celý proces objednání - zadání těchto požadavků do centrálního schvalovacího systému, objednání u dodavatele až po dodání a zajištění úhrady faktury.
Co od Vás očekáváme?
- SŠ vzdělání,
- zkušenosti s administrativní práci výhodou, avšak vhodné také pro absolventy,
- znalost práce na PC, MS Office,
- samostatnost i týmovost, aktivní přístup, efektivní komunikaci a časovou flexibilitu,
- pečlivost, zodpovědnost.
Co Vám nabízíme:
- zajímavou a různorodou práci s možností získání nových zkušeností,
- pozitivně naladěný kolektiv, který vás vždy podpoří,
- možnost občasné práce z domu,
- příspěvek na stravování v hodnotě 99,40 Kč/den,
- multisport kartu pro aktivní odpočinek,
- happyDays – volno navíc za odpracované roky,
- atraktivní slevu na náš sortiment,
- skvělou kávu na pracovišti,
- moderní kanceláře v nové budově AGEL Tower,
- ostatní lákavé benefity.
Pokud vás tato nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě.
Těšíme se na vás!