Referent IT (m/ž)
O pozici
Pracovní nabídka
Požadujeme:
• SŠ nebo VŠ vzdělání
• zkušenosti se správou majetku
• zkušenosti se správou dokumentace a smluv
• schopnost pracovat samostatně i v týmu
• komunikativní úroveň AJ
Výhodou:
• znalost účetnictví (se zaměřením na majetek)
• licenční znalosti
• zkušenosti s prací v software Alvao
• znalost MS Office 365, MS Teams
• vynikající komunikační dovednosti a schopnost řešit problémy
• základní právní přehled (kontrola smluv po věcné stránce)
Hlavní pracovní náplň:
• správa a evidence majetku IT
• správa IT dokumentace (projekty, smlouvy, plány investic atd.)
• drobné nákupy, správa licencí, rozbor hospodaření střediska
• správa telekomunikačních a tiskových služeb
• vytváření podkladů pro fakturaci
• organizace interních školení a pracovních cest
• správa a distribuce úkolů v ServiceDesku (Level 1)
Nabízíme:
• notebook a mobilní telefon s výhodným tarifem (0,50 Kč/min./SMS) i k soukromým účelům
• pružná pracovní doba (fond pracovní doby 7,5 hodin)
• roční mimořádná odměna (13. mzda)
• kombinovatelný benefit ve výši 6 000,- Kč za rok (Flexi Pass CARD / životní či penzijní pojištění)
• dopravné (v případě dojíždění z delší vzdálenosti od firmy než 5 km)
• stravné (cena standardního jídla je 34,- Kč)
• letní rekreace pro děti zaměstnanců zdarma (do výše 8 000,- Kč za dítě)
• odměny při pracovním jubileu (za každých odpracovaných 5 let, za 1 rok 1 000,- Kč)
• odměny při životním jubileu či odchodu do důchodu (10 000,- Kč, resp. 25 000,- Kč)
• odměna 1 200,- Kč za odpracovanou dobu (za odpracování měsíčního fondu pracovní doby)
• 5 týdnů dovolené
• motivační a cílové odměny
• vzdělávání pracovníků (kurzy a odborná školení)
• hlídané parkování v areálu firmy
• přátelské pracovní prostředí