Manažer obchodního centra Hradec Králové
DBK management a.s.
Hradec Králové
Plný
Bez maturity
Finance a ekonomika
Čeština
27. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Popis pozice:
- spoluúčast na tvorbě marketingové a lettingové strategii centra;
- řízenítýmunákupníhocentra (zajištění komplexního Property Managementu včetně lettingu)
- zodpovědnost za vedení rozpočtu centra a řízení nákladů;
- reporting nákupního centra;
- vyhodnocování základních ukazatelů;
- řízení provozní a technické správy objektu (Facility Management: úklid, ostraha, údržba);
- řízení provozu centra a zajištění služeb v požadovaném rozsahu;
- tvorba a spolupráce na přípravě marketingové strategie centra;
- vedení komunikace s nájemci;
- orientace v oblasti nájemních smluv, povědomí o místním retailovém trhu;
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání;
- praxe minimálně 3 roky v oboru správy obchodního centra podmínkou;
- zkušenost s vedením menšího týmu (člověk s přirozenou autoritou);
- aktivní znalost anglického jazyka;
- výbornou znalost MS Office (zejména Excel);
- samostatnost, rozhodnost, pečlivost, komunikativnost a proaktivní přístup;
- solidní komunikační a organizační schopnosti, profesionální vystupování a analytické schopnosti;
- znalost lokálního maloobchodního trhu výhodou;
- řidičský průkaz skupiny B;
Nabízíme:
- prestižní profesi;
- zajímavou a různorodou práci ve stabilní společnosti;
- příležitost podílet se na rozvoji OC;
- možnost uplatnění dosavadních zkušeností a další rozvoj;
- motivující finanční ohodnocení;
- benefity;
- nástup dle dohody.
Pokud Vás námi nabízená pracovní pozice zaujala a myslíte si, že právě Vy jste vhodným kandidátem (kandidátkou), zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis a motivační dopis. V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do dvou týdnů kontaktovat.