Manažer obchodního centra Hradec Králové

Jméno/Firma
DBK management a.s.
Pracoviště
Hradec Králové
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Finance a ekonomika
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
27. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Popis pozice:

  • spoluúčast na tvorbě marketingové a lettingové strategii centra;
  • řízenítýmunákupníhocentra (zajištění komplexního Property Managementu včetně lettingu)
  • zodpovědnost za vedení rozpočtu centra a řízení nákladů;
  • reporting nákupního centra;
  • vyhodnocování základních ukazatelů;
  • řízení provozní a technické správy objektu (Facility Management: úklid, ostraha, údržba);
  • řízení provozu centra a zajištění služeb v požadovaném rozsahu;
  • tvorba a spolupráce na přípravě marketingové strategie centra;
  • vedení komunikace s nájemci;
  • orientace v oblasti nájemních smluv, povědomí o místním retailovém trhu;


Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání;
  • praxe minimálně 3 roky v oboru správy obchodního centra podmínkou;
  • zkušenost s vedením menšího týmu (člověk s přirozenou autoritou);
  • aktivní znalost anglického jazyka;
  • výbornou znalost MS Office (zejména Excel);
  • samostatnost, rozhodnost, pečlivost, komunikativnost a proaktivní přístup;
  • solidní komunikační a organizační schopnosti, profesionální vystupování a analytické schopnosti;
  • znalost lokálního maloobchodního trhu výhodou;
  • řidičský průkaz skupiny B;

Nabízíme:

  • prestižní profesi;
  • zajímavou a různorodou práci ve stabilní společnosti;
  • příležitost podílet se na rozvoji OC;
  • možnost uplatnění dosavadních zkušeností a další rozvoj;
  • motivující finanční ohodnocení;
  • benefity;
  • nástup dle dohody.

Pokud Vás námi nabízená pracovní pozice zaujala a myslíte si, že právě Vy jste vhodným kandidátem (kandidátkou), zašlete nám, prosím, svůj profesní životopis a motivační dopis. V případě, že se rozhodneme Vás pozvat k osobnímu pohovoru, budeme Vás nejpozději do dvou týdnů kontaktovat.