Obchodní asistentka / Office Manager

Jméno/Firma
Z NEBANKY DO BANKY s.r.o.
Pracoviště
Vavrečkova 7074, Zlín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
28. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost Z NEBANKY DO BANKY s.r.o., která se specializuje na poskytování poradenských služeb, hledá vhodného kandidáta na pozici Obchodní asistent.
 
Náplň práce:

• Péče o klienty, kteří hledají cestu do banky
• Komunikace se spolupracujícími bankami a dalšími společnostmi
• Koordinace podpisů pro naše poradce
• Audit portfolií klientů a příprava reportů pro poradce
• Kompletní zpracování podkladů – vytažení vyčíslení od věřitelů, práce v interním CRM a plnění přidělených úkolů
• Provádění základních analýz – analýza finančních dat a vyhodnocování informací za účelem podpory rozhodování poradenského týmu
• Prezentace nabídky financování – příprava a představení komplexního řešení


Požadujeme:
• Minimálně SŠ vzdělání
• Praxi v oboru úvěrového procesu nebo realitní činnosti minimálně 2 roky
• Právní povědomí je výhodou
• Základní orientaci v katastru nemovitostí
• Dobrou znalost práce na PC (MS Office) + ideálně iOS
• Velmi dobré organizační schopnosti, systematičnost při práci
• Empatický, samostatný a přátelský přístup
• Otevřenost a komunikativnost, extrovertní osobnost s ochotou pomáhat a sdílet naši firemní myšlenku
• Zdravý životní styl
• Bezúhonnost
 
Nabízíme:
• Stabilní práci na plný úvazek
• Přátelský a mladý kolektiv v dynamicky rostoucí společnosti
• Motivující finanční ohodnocení
• Měsíční odměny
• 20 dní dovolené
• 5 dní sick days
• Pracovní dobu: 7:00 - 15:30
• Mobilní telefon, notebook
• Firemní akce
• Nástup možný ihned
• Místo výkonu práce: Zlín