Administrativní referent
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Administrativní práce v oddělení zásobování - práce administrativího charakteru v kanceláři, kontrola faktur po věcné a termínové stránce, vystavování objednávek a poptávek pro výrobní oddělení , komunikace s ostatními úseky společnosti, vše naučíme a zaučíme.Vhodné i pro absolventy nebo s minimální praxí !!!!!
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Hledáme pečlivou, spolehlivou, komunikativní osobnost, znalost práce na PC MS Office.
Výhodou bude znalost
Výhodou práce ve strojírenské společnosti na obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme práci ve stabilní, zdravé české společnosti s dlouholetou tradicí ve strojírenství, snadnou dopravní dostupností, dotované závodní stravování, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, pružná pracovní doba, příjemné pracovní prosředí.
V případě , že Vás nabídka zaujala a splňujete vedené požadavky, zašlete nám svoje CV.