Hlavní účetní

Jméno/Firma
THIERRA
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
28. 3. 2025

O pozici

Máte praxi svedením účetnictví na pozici hlavní účetní? Systematičnost a denní rutina Vám nedělá problém, naopak Vás baví?

Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Hlavní účetní.

Co budete mít na starosti

  • Vedení účetního týmu.

  • Zpracování a kontrola účetních dokladů dceřiných společností.

  • Komunikace s dodavateli a kolegy.

  • Evidence aúčtování pokladních abankovních dokladů, vedení elektronického bankovnictví / úhrady závazků.

  • Evidence aúčtování ostatních pohledávek azávazků zobchodního styku.

  • Účtování zaměstnaneckých výdajů.

  • Evidence aúčtování majetku.

  • Účtování dohadných položek.

  • Agenda DPH - zpracování daňového přiznání a s tím spojená příprava podkladů a kontrola správnosti účtování faktur.

  • Hlášení srážkové daně.

  • Účtování leasingů a odpisů.

  • Zpracování statistických výkazů.

  • Inventarizace účtů.

  • Spolupráce na měsíčních, ročních a mezitímních závěrkách.

Co od vás očekáváme

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe ekonomického zaměření.

  • Znalost kompletních účetních postupů, aktuální účetní a daňové problematiky.

  • Praxe na obdobné pozici.

  • Znalost práce na PC (MS Office).

  • Dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost.

  • Zkušenosti s programem Helios iNuvio výhodou.

  • Ochota učit se nové věci, sledovat novinky v oboru.

Co nabízíme

  • Platové ohodnocení odpovídající náročnosti pozice a zkušenostem uchazeče.

  • Neformální atmosféru a příjemné pracovní prostředí.

  • Kancelář s dobrou dostupností v centru Brna.

  • 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu a možnost občasné práce z domova.

  • Firemní notebook a mobilní telefon.

  • Příspěvek na stravování.

  • Příspěvek na kartu MultiSport.

  • Podporu v rozšiřování si kvalifikace v oboru.

Souhrn a kontakt

  • Místo pracoviště: Brno

  • Typ úvazku: plný úvazek, nástup ihned

  • Kontakt: kariera@thierra.com

  • Nástup: Ihned, případně dle dohody