Osobní asistent/ka - pracovník v sociálních službách
O pozici
Pracovní nabídka
A DOMA z. s. poskytuje sociální službu osobní asistence v domácnostech klientů v Praze.
Cílem výběrového řízení je posílení pracovního týmu a obsazení pracovní pozice:
Osobní asistent/ka - pracovník v sociálních službách (přímá péče)
Náplň práce:
Zajištění služeb klientům tak, aby mohli zůstat v domácím prostředí. Nejčastější úkony péče:
pomoc s osobní hygienou
pomoc při oblékání, stravování
doprovody k lékaři, na úřady apod.
procházky, společnost
Požadujeme:
Základní či středoškolské vzdělání.
Minimální věk 18 let.
Kvalifikační předpoklady podle zákona 108/2006 Sb., pro pracovníka v přímé péči výhodou (lze doplnit v průběhu zaměstnání do 18 měsíců od nástupu).
Flexibilitu, ochotu a trpělivost.
Zkušenosti s prací se seniory výhodou.
Schopnost samostatné práce i práce v týmu.
Odolnost vůči stresu.
Trestní bezúhonnost.
Nemáte zkušenosti s prací v oblasti osobní asistence, ale jste člověkem, který má chuť a zápal a chce se této oblasti věnovat? Rádi Vás přivítáme mezi nás a vše potřebné Vás naučíme.
Nabízíme:
Zaměstnání v silné stabilní organizaci.
Úhrada rekvalifikačního kurzu pracovníka v sociálních službách.
Garance mzdy dle sjednaného typu pracovní smlouvy.
Pracovní smlouvu (plný nebo zkrácený úvazek dle Vašich možností).
DPČ nebo DPP (možnost přivýdělku, služby i o víkendech).
Motivační systém ohodnocení.
Podporu zaměstnancům a jejich blízkým při řešení těžkých životních situací.
Flexibilní pracovní doba.
Lidský a přátelský pracovní kolektiv.
Vedení a podpora sociální pracovnice a koordinátorů.
Zaměstnavatelem hrazený systém vzdělávání v akreditovaných kurzech či školící akce.
Stravenkový paušál.
Vstupní školící program pro nové zaměstnance.
Nástup dle dohody.
Jestliže Vás uvedená pozice oslovila, zašlete nám svůj životopis s krátkým průvodním dopisem.