202965 referent v Oddělení kontrolním II
O pozici
Hlavní město Praha
Služba zahrnuje zejména následující činnosti:
· kontrolní činnosti v oblasti daně z přidané hodnoty,
· provádění místních šetření, řešení podnětů z kontrolních hlášení, provádění vyhledávací činnosti,
· provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností na dani z přidané hodnoty.
Požadujeme:
minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
bezúhonnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
Platové podmínky:
platový tarif v rozmezí od 23 110 Kč do 33 220 Kč podle délky započitatelné praxe a míry jejího zápočtu dle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
osobní příplatek od 3 322 Kč do 4 983 Kč,
zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč v souladu s § 6 nařízení vlády č. 304/2014 Sb.,
možnost výkonnostních a cílových odměn.
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši žádost, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí žádosti a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:
https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10248185
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 13. 3. 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Finanční úřad pro hlavní město Prahu, Štěpánská 619/28, 111 21 Praha 1, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě na elektronickou adresu služebního úřadu: podatelna2000@fs.mfcr.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky služebního úřadu: 7nyn2d9.Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy:
Neotvírat a slovy „Výběrové řízení na služební místo číslo 202965 referent v Oddělení kontrolním II“.