Logistics Specialist
O pozici
Úvazek: Full-time Lokace: Centrála Třebíč - Žďárského 210, Kožichovice
Jazyky: Výborná komunikace v češtině nebo slovenštině (další jazyky jsou vítané)
Nástup: Březen 2025 Seniorita: Junior/Senior: zkušenosti nejsou potřebné pokud si zapálený se vše naučit.
Chtěl bych mít vedle sebe (na drátě) někoho komu budu moct věřit a bude se mnou transparentně komunikovat, co se v Třebíči děje. Jen tak zaručíme správný a efektivní chod akcí, který je pro mě důležitý. Pokud budeš spolehlivý a budeš se angažovat, tak díky tomu u nás můžeš vyrůst. Já sám jsem toho příkladem, v logistice jsem se nějakou dobu jen plácal, pak jsem to vzal za své a řekl jsem, že to bude fungovat! - Jakub Vychodil, Logistics Chapter Lead
Hledáme ambiciózní hvězdy, které se chtějí podílet na přípravě stovek akcí v Česku, na Slovensku, Rakousku a v dalších blízkých zemích. U nás se ti změní život a získáš nové zkušenosti, které tě zocelí.
Tvé dovednosti a znalosti, které očekáváme
Komunikace: komunikovat problémy, krizové situace v sezóně (SOS auto, chybějící vybavení)
Budeš hlavní komunikační spojkou mezi Prahou a Třebíčí, tvoje role je opravdu klíčová a proto je komunikace na prvním místě.
Pokročilá uživatelská znalost práce na PC (software i hardware).
K tomu navazující práce s programy jako Microsoft Excel, Gmail a Google disk.
Řidičský průkaz skupiny B a aktivní řízení - jedním z tvých úkolů bude starost o naši vozovou flotilu.
Plusy, které uvítáme:
Vyznat se v aplikacích a v nástrojích které využíváme pro každodenní práci: Notion, Slack.
Zkušenosti s péčí o vozidla (údržba, kontrola technického stavu).
Jaké základní úkoly a povinnosti, tě na této pozici čekají?
Komunikace mezi pražským a třebíčským logistickým týmem.
Kontrola a nastavování nového vybavení - nastavení, kontrola funkčnosti.
Přebírání a kontrola podkladů pro přípravu akce a procesy se ztraceným vybavením.
Přebírání, odesílání a evidence zásilek vybavení na akce a pošty.
Občasná pomoc s chystáním vybavení na akce.
Příprava projektových nákladů logistiky - budeš mít přehled o tom, co chybí a zařídíš doplnění.
Logistika aut - jaká auta a na jaké akce pojedou.
Posezónní inventura majetku.
Nákup občerstvení a nápojů a starost o centrálu.
S kým za NFCtron budeš v Třebíči spolupracovat
Na centrále v Třebíči určitě nebudeš sám. Tvými nejbližšími společníky ti budou Pepa a Pavla, kteří mají s logistikou v NFCtron již několikaleté zkušenosti a v tvých začátcích ti budou pomocnou rukou. Společnost ti budou dělat i holky z financí - Jana a Nikola.
Přes sezónu se určitě setkáš s našimi brigádníky, kteří jsou velkou pomocí Pepovi i Pavle při chystání akcí. Občas se zde objeví i naše podpory, které si vyzvedávají vybavení a odvážejí si ho na akce.
Centrála v Třebíči
Na centrále v Třebíči se zrodila celá myšlenka NFCtron a vyvinul se zde první platební systém na akce. Zároveň jsme zde navázali spolupráci s prvním festivalem Slavnosti Růžového vína, se kterým stále spolupracujeme. Žádná akce by se nemohla konat, pokud by neexistovala centrála v Třebíči. Jedná se o poslední článek celé skládačky, který zajistí hladký průběh všech akcí.
Na centrále se nachází veškeré vybavení, které je potřebné k nachystání akce, ale také se zde nachází náš vozový park . Právě vozový park bude část logistiky, kterou bys měl mít pod palcem.
Proto hledáme někoho ambiciózního, spolehlivého a komunikativního, kdo se na logistice v Třebíče bude podílet.
Kdo zařídí to, aby celý tým logistiky fungoval?
Tvým přímým Leadem bude Jakub Vychodil, který je s námi v Praze a je to hlavní zodpovědná osoba za Logistiku. Rozdává úkoly, kontroluje správnost dokumentů a vytváří pro tým nové procesy, které všem ulehčí práci. Koho by vedle sebe Kuba chtěl mít?
Co u nás můžeš čekat?
Naše firemní hodnoty, kterými se řídíme
Věříme, že efektivní komunikace je klíčem k úspěšnému spolupracujícímu týmu, který dokáže pružně reagovat na změny a inovativně přistupovat k řešení výzev.
Koncept Inkubace aneb jak bude vypadat tvůj začátek
NFCtron je velmi odlišný od čehokoliv jiného a není to šálek kávy pro každého. Proto si dáváme velmi záležet při výběru nových lidí, jejich výchově a zapracování do týmu.
Nehledáme zaměstnanecký nebo korporátní mindset Hledáme lidi s ambicí, chutí budovat a posouvat věci kupředu. Hledáme někoho, kdo je schopen pro svou budoucnost i něco obětovat. To je pro nás důležité.
Jak inkubace funguje?
Inkubace je strukturovaný více fázovaný onboardingový proces, jehož cílem je tě připravit stát se naším plnohodnotným členem. Je to cesta plná překážek, odříkání a nastavení mindsetu .
Maximální doba
Dáme ti 3 měsíce, aby ses dokázal/a zapracovat a ukázal/a nám, že na to s námi máš! Můžeš to zvládnout ale mnohem rychleji, bude to jenom o tobě .
Struktura
Proces je rozdělen do 3 klíčových fází, se kterými tě při onboardingu seznámíme. Ty ti pomohou pochopit naši firemní kulturu a ambice, zvládnout naše produkty a technologie a v neposlední řadě ti pomohou stát se plnohodnotným členem týmu. To bude tvým hlavním cílem .
Ukaž nám, že na to máš
Tvou hlavní motivací v inkubaci by mělo být prodat sebe a ukázat, že nejsi jen další zaměstnanecký typ, že máš na to s námi budovat a chuť bojovat .
Výsledek tvé inkubace
Buďto uspěješ a vystoupíš z inkubace a budeš promován/a na plnohodnotného člena nebo zjistíš, že to není pro tebe a rozloučíme se . I to je cesta.