Office manager/ka
O pozici
Hledáme energického a organizačně zdatného člověka na pozici Office Manager pro moderní vlakovou společnost Leo Express, která sídlí v srdci Prahy. Pokud Vás baví koordinace každodenního chodu kanceláře, máte rádi dynamické prostředí a chcete se stát součástí týmu, který přispívá k rozvoji udržitelné dopravy, pak je tato příležitost právě pro Vás!
Koho hledáme?
Kompletní zajištění administrativního, provozního a organizačního chodu kanceláře v Praze a zároveň podpora facility managementu a poboček v Bohumíně a v Bratislavě.
Koordinace denních aktivit a péče o kancelářské potřeby a řízení recepčních.
Administrativní podpora pro vedení společnosti, podpora organizace eventů, offsitů apod.
Příprava dokumentů, podkladů k fakturaci, zpracování korespondence a vybírání datové schránky.
Plánování a organizace schůzek, kalendářů a pracovních cest.
Správa, aktualizace a evidence databází.
Řešení operativních úkolů a podpora dalších potřeb kanceláře.Co požadujeme?
Zkušenost snáborovým procesem od A do Z (inzerce, selekce CV, prescreening po telefonu, organizace a vedení výběrových řízení, předávání zpětné vazby kandidátům, nástupní agenda, onboarding).
Schopnost samostatně vyhledávat kandidáty na různorodé pozice (od strojvedoucího, přes skladníka, po účetní).
Schopnost aktivně oslovovat kandidáty v různých databázích, na sociálních sítích atd.
Spolupráce shiring managery v oblasti náborových potřeb a procesů.
Mapování situace na pracovním trhu, spoluúčast na budování náborové strategie.
Zastřešení agendy, která je s náborem úzce spjata (aktualizace popisů pracovních míst, správa benefitů, lékařské prohlídky apod.).
Co požadujeme?
Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem i písmem).
Další jazyky (DE, PL, UA, FR, ES) výhodou.
Ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání.
Skvělé organizační a komunikační schopnosti.
Zodpovědnost, pečlivost a smysl pro detail.
Schopnost efektivně pracovat samostatně i jako součást týmu.
Aktivní a proaktivní přístup k úkolům, ochota učit se nové věci.
Pokročilá uživatelská znalost práce na PC a kancelářských programů (zejména MS Office).
Zkušenosti z oblasti back office jsou výhodou.
Co můžeme nabídnout?
Zkrácený pracovní úvazek.
Přátelské a podporující pracovní prostředí.
Odpovídající mzdové ohodnocení a benefity.
Podporu dalšího rozvoje a vzdělávání (např. jazykové kurzy).
Příspěvek na penzijní připojištění.
Cestování v síti Leo Express formou kreditů.
Naskoč k nám do rozjetého vlaku
1000 Kč na penzijní připojištění
Podporujeme dlouhodobé finanční zabezpečení zaměstnanců i po skončení jejich pracovní kariéry. Tento příspěvek umožňuje budovat si větší rezervy na stáří, čímž zvyšuje pocit finanční stability a nezávislosti.
Pravidelná revize mezd a benefitů
Odměny našich zaměstnanců zůstávají konkurenceschopné a reflektují jak jejich osobní přínos a rozvoj, tak i aktuální tržní podmínky.
Týden dovolené navíc
Díky týdnu dovolené navíc si naši zaměstnanci mohou odpočinout, načerpat novou energii a strávit dostatek času s rodinou a přáteli. Tento benefit přispívá k celkové spokojenosti a pohodě na pracovišti.
Chcete pracovat na této pozici?
Hledáme kolegy, kteří nám pomohou měnit veřejnou dopravu