KONZULTANT/KA pro ERP systém
O pozici
Uvedená pozice je určena pro kandidáty z celé ČR
Upřednostněné regiony: Liberecký kraj a Plzeňský kraj Uvedená pozice je vhodná také pro absolventy technicky zaměřených oborů.
Společnost SEMACO má výhradní zastoupení na prodej a podporu ERP systému WORKPLAN, určený pro zakázkovou výrobu. Pro naše zákazníky realizujeme specifické požadavky za účelem zefektivnění interních firemních procesů. Již více než 25 let jsme stabilní společností na českém a slovenském trhu.
Do našeho týmu hledáme kolegu na pracovní pozici KONZULTANT/KA pro ERP systém. Výhodou pro Vás bude znalost ERP systémů či celofiremních podnikových procesů, ale nemusíte mít strach, do této problematiky Vás rádi uvedeme a zaučíme.
Co budete primárně dělat:
Poskytovat technickou podporu zákazníkům v rámci implementace, konfigurace a udržování ERP systému WORKPLAN
Diagnostikovat a řešit technické problémy spojené s nasazením a provozem ERP systému
Školit a implementovat ERP systém u nových zákazníků.
Spolupracovat s týmem dodavatele na identifikaci a opravě softwarových chyb
Sledovat a aktualizovat znalosti týkající se nových verzí a funkcí systému
Jak si Vás představujeme:
Jste technický a logicky uvažující typ
Základy databází MySQL výhodou
Komunikujete slovem i písmem v anglickém jazyce (znalost anglického jazyka vám usnadní komunikaci s technickou podporou našich dodavatelů)
Vašimi vlastnostmi jsou spolehlivost, samostatnost a důslednost
Baví vás komunikovat s lidmi, hledat řešení a dotahovat věci do konce.
Máte kreativní myšlení, přemýšlíte, jak věci fungují a proč
Rád/a se učíte novým věcem
Jste aktivní řidič (řidičský průkaz skupiny B)
Výhodou pro váš úspěch je:
Strojírenské, technické, nebo IT vzdělání
Znalost problematiky obchodní procesů (poptávka - nabídka - objednávka - realizace - fakturace)
Co Vám za to nabídneme?
Osobní přístup
Zajímavou a velmi dobře ohodnocenou práci v oblasti strojírenství, kde každý den je jiný
Možnost budovat svoji kariéru a realizovat nové nápady
U nás máte dveře pro vlastní iniciativu a realizaci nových nápadů otevřené
Flexibilní pracovní dobu s možností Home Office
Získáte 5 týdnů zasloužené dovolené a pružnou pracovní dobu
Proškolíme vás z našich produktů a pokud umíte jazyk, můžete absolvovat i školení u našich dodavatelů v zahraničí
Příspěvek na penzijní/životní pojištění
Notebook, telefon
V práci budete potkávat optimisty, jsme fajn pohodový kolektiv
Typ pracovního poměru: HPP
Nástup: ihned, dle domluvy
Mzda: nadprůměrná základní mzda + % podíl z obratu (30.000 - 50.000 Kč) Těšíme se na Vás!
Zašlete nám motivační dopis a životopis s fotografií. Kontaktní osoba: Bc. Martina Pastuchová, +420 737 283 742, martina.pastuchova@semaco.cz