Zákaznický servis se slovenštinou
MagnaPharm CZ s.r.o.
Karla Engliše 3201/6, Praha
Plný
Bez maturity
Administrativa
Čeština
31. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
MagnaPharm CZ s.r.o. je přední farmaceutická společnost, která působí v 17 evropských zemích. Na farmaceutický a retailový trh dodává produkty dermo kosmetiky, OTC i Rx. V České republice a na Slovensku působí již 5 let a jde o rychle rostoucí společnost s komplexním portfoliem a profesionálním týmem.
Chcete pomáhat našim zákazníkům a zajišťovat, že budou mít vždy skvělou zkušenost s našimi službami? Přidejte se k našemu týmu!
Náplň práce:
- Komunikace se zákazníky především e-mailem
- Aktivní podpora a poradenství při objednávkách, reklamacích a vrácení zboží
- Řešení dotazů a problémů zákazníků v souladu s firemními standardy
- Administrativní podpora – zadávání dat do interních systémů
- Spolupráce s ostatními odděleními pro zajištění kvalitního zákaznického servisu
- Inventura jednou za rok
Lokalita: Anděl, Praha 5
Nástup: co nejdříve
Požadavky:
- Výborné komunikační dovednosti a schopnost empatie
- Komunikativní znalost slovenštiny
- Zkušenost s prací v zákaznickém servisu
- Schopnost rychle a efektivně řešit problémy
- Základní znalost práce s počítačem (MS Office, interní systémy)
- Ochota učit se novým věcem a přizpůsobit se rychlým změnám
- Týmový duch a pozitivní přístup
Nabízíme:
- Práci v mezinárodní společnosti s kvalitním produktovým portfoliem
- Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr
- Délka trvání pracovního poměru je na dobu určitou, v případě úspěšného zapracování je po 1 roce možnost prodloužení na dobu neurčitou
- Roční bonus
- 2 dny v týdnu možnost home office po zkušební době
- Cafeterii v hodnotě 2 000 Kč po zkušební době
- Multisport zcela zdarma
- 3 dny sick days po zkušební době
- 5 týdnů dovolené
Pokud se nebojíte výzev a máte chuť pomáhat našim zákazníkům, pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás!