Manažer prodeje technické chemie

Jméno/Firma
CHEMOTEX Děčín a.s.
Pracoviště
Tovární 63, Děčín
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Chemie a potravinářství
Vytvořeno
31. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pracovní náplň

  • Seznámení se se sortimentem produktů CHTX pro obor strojírenství, stavebnictví (TL, BL, specifikace,…). Nastudovat jejich vlastnosti, aplikace, možnosti použití, způsob balení.

  • Získat přehled o dosavadních obchodních kontaktech, tj. poznat konkrétně jednotlivé firmy v uvažovaných oborech, které odebírají naše produkty.
  • Provádění průzkumu trhu a konkurence, hledání potenciálních klientů v oblasti příslušného výrobkového portfolia (Benchmarking), nastavení nabídky.
  • Udržování a posilování kontaktů se zákazníky, podpora prodeje.
  • Odpovědnost za přidělený region.
  • Poskytování efektivních služeb zákazníkům, vyřizování dotazů, poptávek, cenových nabídek, příp. stížností, reklamace.
  • Zpracování došlých objednávek na základě smluvních podmínek při jednání, příp. dříve domluvených podmínek mailové nebo tel. komunikace.
  • Vedení evidence objednávek a kupních smluv, kontrola platební disciplíny.
  • Spolupráce a koordinační činnost při zajištění prodeje a expedice – předání EXP příkazu navazujícím útvarům (expedice, sklad).
  • Úzká vazba na činnost útvarů : OTR (spolupráce při vývoji nových produktů, modifikace stávajících produktů dle požadavku trhu, příprava vzorků…, OTK (spolupráce při tvorbě TL, příp. BL, konzultace kvalitativních parametrů vyhodnocovaného produktu, příprava obchodních vzorků), …., výrobu (zadávání výrobku do výroby včetně požadovaného T výroby,….) a zásobování (požadavky k objednání surovin, vzorků nových surovin,…).
  • Realizace odeslání nabídkových vzorků.
  • Zpětná vazba z obchodních jednání u zákazníků (spokojenost, nové možnosti prodeje, rozšíření spolupráce, apod.).
  • Vyřizování korespondence, zpracování podkladů pro obchodní porady.

Požadujeme tyto znalosti a dovednosti

  • min. SŠ vzdělání.
  • AJ slovem a písmem podmínkou, znalost druhé jazyka vítána.
  • Alespoň 2 roky předchozí praxe na obdobné pozici výhodou.
  • Znalost MS Office (Excel, Word).
  • Znalost B2B prodeje.
  • Strategické myšlení se schopností motivace druhých.
  • Reprezentativní vystupování za společnost, pečlivost, samostatnost, dobré komunikační schopnosti, smysl pro detail a dotahování věcí do konce.
  • Řidičský průkaz sk. B.
  • Odolnost vůči stresu.

Nabízíme tyto benefity

  • Práci v rodinném, ryze českém, podniku s dlouholetou tradicí a pevnou pozicí na trhu.
  • Občasná práce z domova.
  • Mobilní telefon, notebook, služební automobil, aj.
  • Příspěvek na volnočasové aktivity – Sodexo.
  • Multisport.
  • 3 dny Sick days.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Odměna k narozeninám.
  • Odměna k pracovnímu výročí.
  • Odměna k životnímu jubileu.
  • Prostor pro osobní realizaci.
  • Odměna dárcům krve a krevních derivátů.
  • Systém dobrých nápadů.
  • Teambuildingy, večírky, aj.