SPECIALISTA/TKA NÁKUPU - distribuce zdravotnického materiálu

Jméno/Firma
Labs1503 distribution
Pracoviště
Nad Vršovskou horou 1423/10, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
31. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máš pestré zkušenosti z nákupu a skladového hospodářství – meziskladové přesuny zboží (příjem, výdej, fakturace), poptávky, nabídky a vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli či dopravci? Staň se novou hvězdou našeho týmu v LABS1503 Distribution a pomáhej zajistit zásobování zdravotnickým materiálem a technologiemi pro naše soukromé kliniky.

Čeká tě pestrá a akční agenda, spoustu i osobní komunikace s kolegy z našich klinik (Svět rovnátek, DENTALABS, ALPHALABS, Fyzio svět) i řešení situací s dodavateli přes telefon a email. Denně pomůžeš vyřešit nespočet úkolů, i těch urgentních či zapeklitých, ale současně se budeš podílet i na cenotvorbě či revizi procesů.

LABS1503 Distribution a.s. je součástí skupiny LABS1503, ve které získáš profesionálního a stabilního zaměstnavatele, možnost nahlédnout do komplexních procesů v nákupu i logistice, akční kolektiv i spoustu benefitů. Z malé rodinné firmy jsme se rozrostli v posledních 10 letech na dynamickou společnost a pro následující roky máme další velké plány.

Co Tě s námi čeká:

  • Úzká spolupráce se sesterskými klinikami LABS1503, zodpovědnost za fungování a dodržování procesů zásobování, skladového hospodářství, fakturace a inventarizace;
  • Zodpovědnost za cenotvorbu a vyjednávání podmínek s dodavateli, uzavírání smluvních dodávek aj.;
  • Denní práce v kanceláři v účetním a skladovém programu HELIOS (skladové hospodářství, mezi-skladové přesuny, importy dat, zakládání karet zboží, kontrola položek zboží atd.);
  • Kompletní zástup a výpomoc týmu logistiky (kancelář, centrální + přidružené sklady na ostatních budovách) - zákaznická podpora, zpracování objednávek od zákazníků, obchodních zástupců a denní komunikace s dodavateli;
  • Příjem a výdej, fakturace zboží, úzká spolupráce se skladem (WMS systém řízení skladu od příjmu až po expedici, práce se čtečkou);
  • Zodpovědnost za reklamační řád, evidence a vedení reklamačních řízení;
  • Zajištění objednávek dopravy i ze zahraničí, dle interních procesů logistiky
  • Řešení mimořádných a neočekávaných ad-hoc situací, dle interních procesů logistiky
  • Reportování manažerovi, týdenní report splněných úkolů
  • Aktualizace návodů a procesů dle nařízení manažera, zápisy z porad, zodpovědnost za dodržení termínů


Co Ti nabídneme:

  • Smlouvu na dobu neurčitou;
  • Fixní mzdu a motivační bonusový systém odměn;
  • Pestrou pracovní náplň a úzkou spolupráci s dalšími členy týmu i osobně s manažery klinik;
  • Zážitkové firemní akce a společné teambuildingy
  • Osobní i profesní rozvoj, jazykové kurzy, vzdělávání a příspěvky na zájmové kurzy
  • Příspěvky a slevy na firemní produkty a služby v rámci skupiny Labs1503 (Svět rovnátek, ALPHALABS, DENTALABS, Fyzio svět).
  • MultisportKartu pro aktivity ve volném čase
  • Příspěvek na doplňkové penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Po 3 letech firemní auto i k soukromým účelům
  • A v neposlední řadě na pracovišti ovoce, oříšky i nejlepší italskou kávu v Praze, bez které si my už náš den ani neumíme představit


Co od Tebe očekáváme:

  • Min. SŠ vzdělání s maturitou
  • Min. 3letá praxe v oboru nákupu, logistiky, správě skladů aj.
  • Pokročilou práci v Helios či s jiným účetním programem a schopnost se snadno orientovat i ve skladových programech; MS Office apod.
  • Administrativní zkušenost se zpracováním smluv, cenotvorbou a vyjednáváním podmínek s dodavateli a dopravci;
  • Znalosti a pestré zkušenosti se skladovým hospodářstvím, fakturací, zpracováváním objednávek a návaznými doklady aj.;
  • Znalost angličtiny min. na úrovni B2 - denně využiješ v emailové i telefonické komunikaci;
  • Schopnost dodržovat pravidla a postupy, ale taktéž si samostatně práci zorganizovat, prioritizovat a pohlídat si důležité termíny;
  • Smysl pro detail, pečlivost a pořádek;
  • Proaktivitu, spolehlivost a ochotu pomáhat kolegům a zákazníkům řešit i svízelné a mimořádné situace