Správce aplikací
O pozici
Pracovní nabídka
Krajský úřad Středočeského kraje hledá kolegu/kolegyni
na pracovní místo
Správce aplikací
Proč je fajn pracovat na našem krajském úřadě?
Středočeský kraj je největším krajem v České republice a jeho krajský úřad patří mezi stabilní zaměstnavatele, který pečuje o své zaměstnance. Kromě široké škály zaměstnaneckých benefitů má Odbor informatiky i přátelský kolektiv. Naši zaměstnanci mají možnost dalšího rozvoje, vzdělávání a zvyšování kvalifikace. Stávají se skutečnými odborníky ve svém oboru. U nás můžete v úterý a ve čtvrtek končit ve 14:00 hodin a v pátek ve 13:00 hodin, takže budete mít čas na svůj osobní život...:-)
Co budete na pozici Správce aplikací dělat?
- zajišťovat správné funkce a chod počítačových aplikací a procesů zpracování dat,
- řešit a nastavovat přístupová práva uživatelů pro vstup do aplikací a informačních systémů vč. zajišťování systémové podpory uživatelů aplikačního programového vybavení,
- zajišťovat instalaci a reinstalaci programových prostředků výpočetní techniky,
- správu svěřených aplikací a informačních systém,
- podílet se na přípravě a řízení projektů v oblasti informačních systémů a informatiky krajského úřadu a kraje,
- spolupracovat s ostatními pracovníky Odboru informatiky na přidělených úkolech a spolupráce s jednotlivými vedoucími oddělení INF na realizaci a dokončení dílčích úkolů,
- revizi aktuálního stavu legislativy v oblasti informačních technologií, sledovat legislativní změny, které mají dopad na provoz dílčích systémů a aplikací,
- spolupráci na přípravě veřejných zakázek, zejména v oblasti rozvoje informačního systému krajského úřadu.
Koho hledáme do našeho týmu?
- člověka, kterého zajímá problematika IT,
- člověka, který má zkušenosti s provozem a správou ERP systémů a spisové služby,
- člověka se znalostí Informačních systémů veřejné správy a Provozních informačních systémů,
- někoho, kdo má zkušenosti se správou webových portálů a služeb,
- absolventa vysoké školy (minimálně s bakalářským titulem), nejlépe s IT zaměřením,
- někoho, komu nejsou cizí slova jako Word, Excel, Outlook, MS Teams,
- někoho, kdo má schopnost být kreativní a má tvůrčí přístup – tvoje práce se neobejde bez nových nápadů, které pak budeš zapracovávat do technického konceptu řešení,
- zodpovědnou osobu, která má smysl pro svědomitý přístup k práci,
- zdatného komunikátora, který se nebojí komunikovat, dokáže si zajistit relevantní informace, pracovat s nimi a předávat je,
- člověka se zájmem o zvyšování své kvalifikace a odborných znalostí,
- pokud znáš TOGAF či NAP (Národní architektonický plán) a pokud se vyznáš v problematice IT legislativy, máš výhodu.
Co nabízíme?
- jistotu platu a možnost pravidelného odměňování,
- stabilitu zaměstnání a pracovní poměr převážně na dobu neurčitou,
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy,
- zaměstnanecké benefity KÚSK: 25 dnů dovolené, 7 dnů rekondičního volna, možnost dalšího volna pro rodiče dětí do 18 let, stravenky, systém cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění/životní pojištění, příspěvek při narození dítěte, možnost firemní školky, dary při životních výročí, možnost stravování v budově úřadu, posilovna v budově úřadu,
- pružnou pracovní dobu,
- osobní rozvoj a zvyšování kvalifikace,
- mentoring a adaptační plán na pozici.
Plat je tvořený několika složkami - jak bude vypadat?
1. Základní tarif může být v rozpětí 26 680 Kč - 38 570 Kč, záleží na Vaší praxi
2. Osobní ohodnocení může být rozpětí 0 - 38 570 Kč dle dle Vaší praxe a dosažených výsledků a specializace
3. Kvartální mimořádné odměny 0 - 45% z Vašeho výdělku
V případě, že splňujete naše požadavky, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis do 23. 3. 2025.
Těšíme se na Vás ????