Billing Assistant
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Tato pozice je primárně zodpovědná za přesnou fakturaci a vystavování faktur v souladu se zákaznickými sazebníky a smlouvami o poskytování služeb. Zajišťuje pečlivé zadávání a ověřování dat v rámci fakturačních systémů. Dodržuje stanovené zásady a postupy společnosti pro fakturaci a příslušné předpisy. Sleduje a spravuje pohledávky, včetně včasného sledování plateb po splatnosti. Vytváří a distribuuje platební upomínky a výpisy. Profesionálně a včas řeší spory a nesrovnalosti týkající se vyúčtování. Zajišťuje jasnou a efektivní komunikaci se zákazníky ohledně dotazů a problémů spojených s fakturací. Podle potřeby vytváří přesné a včasné zprávy o vyúčtování.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Dobrou znalost základních účetních principů a postupů
- Dovednost zadávat data spolu se citem pro čísla
- Vynikající ústní, písemné a interpersonální komunikační dovednosti
- Dobrou znalost angličtiny - písemná a mluvená forma
- Dobré analytické myšlení
- Zkušenosti se systémem Oracle jsou výhodou, výborná znalost Excell
- Dobrou práci v prostředí s pevnými termíny, orientace na výsledek
Výhodou bude
- Vysoká míra přesnosti a smysl pro detail
- Schopnost udržovat dobré pracovní vztahy
- Schopnost pracovat jako týmový hráč
- Pozitivní přístup
- Ekonomické vzdělání
Co vám můžeme nabídnout
- 25 dnů dovolené, 3 sick days
- Možnost práce z domova
- Dlouhodobá spolupráce
- Přátelské prostředí
- Získání zkušeností v rámci mezinárodní společnosti
- Zaškolení a podpora ostatních kolegů