Junior-nákupčí s angličtinou - úroveň B2

Jméno/Firma
AUTRONIC, s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
31. 3. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se připojí k našemu nákupnímu týmu a pomůže nám se správou objednávek a komunikací se stávajícími zahraničními dodavateli. Součástí této pozice je také optimalizace produktového obsahu a správa produktů na našem novém B2B portálu. Pokud tě tyto oblasti zajímají, jsi otevřený inovativním postupům a máš rád nové technologie, tak jsi pro nás ten pravý/ta pravá!

Jaká bude tvoje náplň práce?

Komunikace se zahraničními dodavateli:

  • Pravidelná komunikace v angličtině se stávajícími zahraničními dodavateli ohledně objednávek, dodávek a produktových specifikací.
  • Získávání a zpracovávání podkladů od dodavatelů, včetně cenových nabídek, dostupnosti zboží a logistických informací.
  • Řešení případných problémů s dodávkami a reklamacemi.

Správa digitálního obsahu a podpora produktového managementu:

  • Spolupráce na zavádění nových produktů a jejich prezentací na našem portálu.
  • Administrace B2B portálu, včetně přidávání nových produktů a jejich správného zařazení do kategorií.
  • Zajišťování, aby všechny důležité informace o produktech byly vždy aktuální a přesné.

Analýza a reportování:

  • Sledování skladových zásob, výkonnosti produktů a příprava reportů pro vedoucí oddělení.
  • Práce s daty a analýza trendů v oblasti nákupu a produktového obsahu.

Co od tebe potřebujeme?

  • Důraz na detail, systematické a analytické myšlení, pečlivost při práci s daty.
  • Dobrá znalost Excel a zkušenosti práce s většími objemy dat.
  • Výborné komunikační schopnosti v angličtině, schopnost pracovat v týmu a spolupracovat napříč odděleními.
  • Inovativní přístup a chuť poznávat nové procesy a prostředí, které budeš dále rozvíjet.

Za co od nás dostaneš body navíc?

  • Pokud máš zkušenosti v oblasti nákupu, jako například s celním řízením nebo výběrem přepravních společností (např. pro kontejnerovou či leteckou dopravu).
  • Pokud máš zkušenosti se správou produktového obsahu, e-commerce, content marketingem, nebo s podobnou pozicí.
  • Pracoval/a jsi s informačním systémem Helios Green nebo Nephrite.

Co ti nabízíme my?

  • Práce pro stabilní společnost s třicetiletou tradicí na českém trhu.
  • Za kvalitně odvedenou práci odpovídající finanční ohodnocení.
  • Důkladné zaškolení včetně produktového školení a seznámení s našimi procesy a cíli.
  • Možnost profesního i osobního růstu a zapojení do různých projektů v rámci společnost.
  • Příležitost rozšiřovat svoje znalosti i formou kurzů a školení.
  • Dobrá dostupnost z Prahy. Naše kanceláře se nachází 15 minut od Zličína.
  • Pět týdnů dovolené.
  • Stravenky 100,- Kč na den.
  • Celozávodní vánoční dovolená.