Junior-nákupčí s angličtinou - úroveň B2
AUTRONIC, s.r.o.
Česká republika
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Prodej a obchod
31. 3. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se připojí k našemu nákupnímu týmu a pomůže nám se správou objednávek a komunikací se stávajícími zahraničními dodavateli. Součástí této pozice je také optimalizace produktového obsahu a správa produktů na našem novém B2B portálu. Pokud tě tyto oblasti zajímají, jsi otevřený inovativním postupům a máš rád nové technologie, tak jsi pro nás ten pravý/ta pravá!
Jaká bude tvoje náplň práce?
Komunikace se zahraničními dodavateli:
- Pravidelná komunikace v angličtině se stávajícími zahraničními dodavateli ohledně objednávek, dodávek a produktových specifikací.
- Získávání a zpracovávání podkladů od dodavatelů, včetně cenových nabídek, dostupnosti zboží a logistických informací.
- Řešení případných problémů s dodávkami a reklamacemi.
Správa digitálního obsahu a podpora produktového managementu:
- Spolupráce na zavádění nových produktů a jejich prezentací na našem portálu.
- Administrace B2B portálu, včetně přidávání nových produktů a jejich správného zařazení do kategorií.
- Zajišťování, aby všechny důležité informace o produktech byly vždy aktuální a přesné.
Analýza a reportování:
- Sledování skladových zásob, výkonnosti produktů a příprava reportů pro vedoucí oddělení.
- Práce s daty a analýza trendů v oblasti nákupu a produktového obsahu.
Co od tebe potřebujeme?
- Důraz na detail, systematické a analytické myšlení, pečlivost při práci s daty.
- Dobrá znalost Excel a zkušenosti práce s většími objemy dat.
- Výborné komunikační schopnosti v angličtině, schopnost pracovat v týmu a spolupracovat napříč odděleními.
- Inovativní přístup a chuť poznávat nové procesy a prostředí, které budeš dále rozvíjet.
Za co od nás dostaneš body navíc?
- Pokud máš zkušenosti v oblasti nákupu, jako například s celním řízením nebo výběrem přepravních společností (např. pro kontejnerovou či leteckou dopravu).
- Pokud máš zkušenosti se správou produktového obsahu, e-commerce, content marketingem, nebo s podobnou pozicí.
- Pracoval/a jsi s informačním systémem Helios Green nebo Nephrite.
Co ti nabízíme my?
- Práce pro stabilní společnost s třicetiletou tradicí na českém trhu.
- Za kvalitně odvedenou práci odpovídající finanční ohodnocení.
- Důkladné zaškolení včetně produktového školení a seznámení s našimi procesy a cíli.
- Možnost profesního i osobního růstu a zapojení do různých projektů v rámci společnost.
- Příležitost rozšiřovat svoje znalosti i formou kurzů a školení.
- Dobrá dostupnost z Prahy. Naše kanceláře se nachází 15 minut od Zličína.
- Pět týdnů dovolené.
- Stravenky 100,- Kč na den.
- Celozávodní vánoční dovolená.