Projektový manager - interiéry

Jméno/Firma
Studio Perspektiv, s.r.o.
Pracoviště
Rohanské nábřeží 717/4, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Stavebnictví a reality
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
3. 10. 2024

O pozici

Pracovní nabídka

Arkhe reprezentuje architektonické a realizační studio v jednom. Navrhovat domovy pro naše klienty považujeme za velkou výsadu. Ve spolupráci s nimi formujeme interiér, ve kterém žijí, tvoří nebo pracují. Tím však nekončíme. Rozvíjíme a řídíme každý detail – od prvotního konceptu až po předání hotového interiéru. Prostřednictvím služby Design&Build neboli návrhu a realizace na klíč, figurujeme jako hlavní partner celého projektu a díky tomu můžeme zaručit, že vše dotáhneme k dokonalosti. Na tom, aby celý proces hladce fungoval, má velký podíl právě projektový manager.

Naše studio roste, pracujeme na řadě zajímavých projektů většího měřítka, kde je přítomnost projektového manažera naprosto klíčová. Právě proto hledáme i další posilu.

Jak bude tvoje práce vypadat:

  • Vedení projektů od počáteční komunikace s klientem až do předání hotového projektu a jeho vyhodnocení.
  • Sestavování a kontrola harmonogramu a rozpočtu projektu (ve spolupráci s rozpočtářkou).
  • Objednávky a řešení smluvních vztahů s klientem a dodavateli (se smlouvou pro klienty rád pomůže CEO).
  • Jednání a komunikace s dodavateli, klientem a úzká spolupráce s kolegy ve studiu (CEO, architektky, rozpočtářka, majitel).
  • Spolupráce s architekty. V návrhové části je hlavní část práce na architektovi/ce, když se překlápí do realizace, stává se hlavní osobou projektový manager a architekt/ka se přesouvají spíše do konzultační role.
  • Společně s rozpočtářkou udržuješ aktuální seznam našich dodavatelů, které používáš na jednotlivých zakázkách.

Jak si tě představujeme:

  • Máš stavební nebo architektonické vzdělání.
  • Zkušenost s projektovým řízením a na podobné pozici.
  • Dokážeš vést projekt od začátku jednání s klientem až po finální předání realizovaného projektu.
  • Máš manažerské a komunikativní schopnosti.

Co ti můžeme na oplátku nabídnout:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní sick days
  • Bonusy
  • Možnost home office a flexibilní pracovní doba
  • Drobné občerstvení na pracovišti včetně výběrové kávy
  • Společné teambuildingy a sportovní aktivity
  • Skvělý kolektiv a no-bullshit policy
  • Dog-friendly office
  • Moderní a nové kanceláře, které letos zvítězily v soutěži Kanceláře roku