Back office | veřejné zakázky
O pozici
Typ zaměstnání: Hlavní pracovní poměr
Místo výkonu práce: Brno-Žabovřesky
Ohodnocení: vícesložková mzda + benefity
Důslednost, pečlivost a zároveň tah na branku. To jsou vlastnosti našeho nového parťáka / parťačky v back office. Společně s kolegy a kolegyněmi budeš pomáhat s administrací projektů a obchodních případů. Vidíš se v tom? Tak mrkni na podmínky a pošli nám životopis.
S čím nám pomůžeš?
Budeš mít na starosti administraci projektů a obchodních případů firmy.
Společně svedoucí oddělení budete připravovat podklady knabídkovým projektům, pro výběrová řízení a pro dotační žádosti.
Postaráš se i o přípravu a evidenci smluv.
Budeš monitorovat veřejné zakázky na profilech zadavatelů.
Budeš mít přehled o ekonomice projektů i o vnitrofiremní fakturaci.
Co je potřeba, aby se tahle nálož odpovědnosti dala zvládnout?
Pečlivost, důslednost, systematičnost, komunikativnost, odpovědnost. Je to seznam, který tě vystihuje?
Skvěle ovládáš kancelářský balík Microsoft 365.
Orientuješ se voblasti veřejných zakázek? Je to plus, ale ne nezbytnost.
Vysoká škola ekonomického, právního nebo obchodního směru nám udělá radost, ale trvat na ní nebudeme.
Máš řidičský řidičský průkaz sk. B a jsi aktivní řidič.
Komu se ozvat?
Naše HR oddělení vede Simona Říhová. Jestli máš k práci u nás jakýkoliv dotaz, stačí jej napsat do formuláře na našem webu a my se ti co nejdřív ozveme.