Specialista zákaznického servisu (s němčinou)
O pozici
Pracovní nabídka
SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU S NĚMČINOU - ZKRÁCENÝ ÚVAZEK
Baví tě pečovat o zákazníky a poskytovat jim servis VÁŽNĚ bez kompromisů?
Máš úsměv na tváři, skvělé komunikační schopnosti a chuť pracovat v dynamickém prostředí?
Hledáš řešení místo překážek a preferuješ raději slovo „chci“ před „musím“?
Slovo „tým“ není pro tebe jen slovo na papíře, ale skutečně pomůžeš i tam, kde kolega nestíhá případně máme všichni práci navíc?
Dotáhneš práci do konce i když na tvých hodinkách právě svítí „padla“?
Nebojíš se administrace s trochou rutiny?
Hledáme Specialistu zákaznické péče do našeho týmu v Kulina Group! Pokud ovládáš němčinu – jsi náš člověk!
Jsme otevření spolupráci i formou spolupráce na IČO či zkrácený úvazek (6hod/den).
Co u nás budeš dělat:
- pečovat o zákazníky – prostřednictvím písemné a telefonické komunikace a pomáhat jim vyřešit všechny požadavky k jejich maximální spokojenosti
- administrativní činnost a práci s interními systémy (zejména Daktela, MS5, Shoptet, Asana, Slack) spojenou se správou a vyřizováním objednávek, vratek a reklamací
- získávat znalosti o našem portfoliu produktů, abychom dokázali zákazníkům pomoci s výběrem
- překládat texty z češtiny do výše uvedeného jazyka a pomáhat při správě obsahu našich internetových obchodů
- komunikovat a úzce spolupracovat s kolegy v rámci svého týmu ale i s kolegy z jiných oddělení (např. obchod, nákup, listing, expedice, finanční oddělení)
Jaký by měl být náš ideální kandidát:
- má perfektní znalost německého jazyka – slovem i písmem
- je schopnost dorozumět se v českém anebo slovenském jazyce
- dobrá znalost angličtiny na komunikační úrovni je výhodou
- zvládá překlady
- má vynikající komunikační dovednosti, pozitivní přístup a schopnost empatie
- pracovní nasazení se smyslem pro detail, řízení priorit a času je mu vlastní
- schopnost uvažovat v souvislostech a dotahovat řešené případy a úkoly ke zdárnému konci
- dokáže zodpovědně pracovat samostatně i v týmu
- ovládá práci s PC: MS Office (Word, Excel)
- zkušenosti se zákaznickou péčí jsou výhodou; ale pokud ji nemáš nevadí, vše tě naučíme
Co nabízíme:
- příležitost být součástí rostoucí společnosti operující téměř v celé EU
- úspěšný ziskový business, který investuje do technologií a rozvoje
- otevřenou a přímou komunikaci
- příjemné pracovní prostředí kanceláří v Praze - Holešovicích
- skvěle sehraný a perfektně fungující tým lidí, kteří chodí do práce rádi a jsou pyšní na to, co dělají
- práce bez zbytečné byrokracie, používáme selský rozum a svižně se rozhodujeme.
- pracovní úvazek HPP / IČO – 6H denně
- po zaučení možnost občasné práce z domova ( home office)
- 5 týdnů dovolené
Nástup: ihned/dohodou