Key Account Manager

Jméno/Firma
Essity Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
1. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Key Account Manager for Health & Medical for Czech market

Hledáme nového člena týmu na pozici Key Account Manager pro divizi Health & Medical pro český trh. Klíčovými zákazníky budou distributoři, velkoobchody, sítě lékáren a jiné definované skupiny.


O pozici

Osoba na této pozici bude zodpovědná zejména za vedení, koordinaci a rozvoj obchodu v oblasti zdravotních prostředků pro inkontinenci a vybraného portfolia Medical. Jejím cílem bude dosažení obchodních výsledků s klíčovými zákazníky a potenciálními klíčovými zákazníky. Reportovat bude National Sales Managerovi.

Bude mít na starosti region sestávající z krajů v rámci Čech.

Jaké budou Tvoje hlavní úkoly a odpovědnosti

- Přispívání k rozvoji a implementaci plánů prodeje, marketingu, udržení zákazníků, propagace a plánů distribuce ve svěřené oblasti

- Vyhodnocování obchodních příležitostí a podmínek spojených se spoluprací s klíčovými zákazníky

- Podílení se na přípravě ročních prodejních plánů a plánů prodeje společnosti.

- Samostatná příprava a zavádění byznys plánů pro klíčové zákazníky (obchodní podmínky, ceny, slevy, seznam aktivit, časové plány, projekt management, profitabilita a další).

- Aktivní správa a řízení svěřeného rozpočtu.

- Proaktivní vykonávání obchodní strategie a taktiky v rámci svěřeného produktového portfolia směrem k dosažení obchodních výsledků

- Rozvíjení jasně definovaných hodnot společnosti Essity zaměřených směrem k zákazníkovi a také hodnot zákazníků směrem ke společnosti Essity

- Vyjednávání s klíčovými zákazníky na základě předem stanovených obchodních strategií

- Monitorování aktivit konkurence, doporučení prodejních akcí na základě situace na trhu, plánů. Podpora prodejních aktivit pro kolegy a kolegyně v regionech, podpora area sales manažerů.

- Dosahování plánů prodeje prostřednictvím určených aktivit s cílem dosažení čtvrtletních a ročních cílů

Pokud splňuješ následující, jsi ideální kandidát/ka

  • Máš silné vyjednávací schopnosti v komplexním obchodním prostředí (dosahování finančních i nefinančních cílů)
  • Dokážeš vytvářet a udržovat efektivní vztahy se zákazníky, máš zkušenosti s tvorbou a implementací hodnotných obchodních nabídek
  • Máš analytické, strategické myšlení a smysl pro obchod. Máš zkušenosti se spolupráci a efektivní komunikací v širším týmu (Marketing, Zákaznický servis, Prodejní tým atd.). Jsi organizovaný, dokážeš se soustředit na několik činnosti najednou a zároveň si určit prioritu
  • Jsi zběhlý v základních finančních kalkulacích a termínech. Tvá dlouhodobá znalost R(x) a OTC prostředí je velkou výhodou.
  • Znalost příslušných zákonů z oblasti úhrady zdravotnických prostředků, regulace reklamy a etických standardů je nutností
  • Jsi flexibilní, iniciativní a máš ambici dosahovat výsledky
  • Ovládáš nástroje MS Office – MS Excel - pokročilá znalost, znalost SAP/Analysis je výhodou
  • Cestování v rámci Česka Ti nedělá problém, máš řidičský průkaz sk. B
  • Český/slovenský jazyk ovládáš plynule a angličtinu ovládáš na úrovni B1