Specialista marketingu a komunikace_ částečný úvazek (m/ž)

Jméno/Firma
Hitachi Energy Czech Republic s.r.o.
Pracoviště
Na strži 1702/65, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
1. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Připojte se k různorodé a rozmanité pracovní kultuře

Naše různorodost nás činí jedinečnými a silnějšími. Každý den budete mít možnost spolupracovat s kolegy z různých odvětví a to vás bude inspirovat k novým pohledům a myšlenkám. Aktivně podporujeme diversitu a inkluzi, proaktivně pracujeme na tom, abychom měli všichni stejnou příležitost co nejlépe využít svůj talent a jedinečné schopnosti.

Firma Hitachi Energy je přední světový dodavatel technologií a řešení v oblasti energetiky se zaměřením na udržitelnou energetickou budoucnost. S 250 letou historií, zastoupením ve více než 90 zemích světa a 40 000 zaměstnanci po celém světě patří mezi světovou špičku ve svém oboru. https://www.hitachienergy.com/about-us

Společnost Hitachi Energy v České republice nabízí produkty, systémy, služby a inovativní řešení v oblasti energetiky a automatizace. Jsme dynamická a moderní firma s výrazným růstovým potenciálem. Naši zaměstnanci jsou klíčem našeho celosvětového úspěchu, pro naše oddělení Marketingu hledáme aktuálně nového kolegu/yni na pozici

Specialista marketingu a komunikace

Hlavní zopdovědnosti:

  • Vytváření a realizace marketingových kampaní zaměřených hlavně na B2B segment v oblasti energetiky, udržitelných řešení a employer branding
  • Koordinace lokálních marketingových aktivit ve spolupráci s globálním marketingovým týmem
  • Budování povědomí o značce Hitachi Energy na lokálním trhu
  • Spolupráce na projektu rebrandingu značky
  • Příprava a koordinace zákaznických eventů ve spolupráci s agenturami
  • Příprava obsahu pro interní a externí komunikaci
  • Rozvoj CSR programu.
  • Efektivní řízení komunikace v B2B prostředí, s důrazem na brand development a podporu firemních řešení pro úsporu energie a udržitelnost

Kandidáti na výše uvedenou pozice musí prokázat:

  • Zkušenosti v marketingu z mezinárodního prostředí se zaměřením na B2B
  • Praxe s řízením kampaní a tvorbou obsahových strategií
  • Schopnost koordinovat více projektů současně a efektivně komunikovat s interními i externími partnery
  • Cit pro budování značky a přístup zaměřený na výkon i dlouhodobý rozvoj
  • Angličtina na komunikativní úrovni
  • Samostatnost, výborné organizační schopnosti a efektivní řízení času
  • Zkušenost se základními grafickými programy (např. PDF Creator, Canva) vítána
  • Dobré komunikační a organizační schopnosti

A na oplátku Vám můžeme nabídnout:

  • Perspektivní a zajímavá práce na DPP/DPČ s různorodými úkoly v prosperující nadnárodní společnosti
  • Pracovní dobu 18 hod. týdně
  • Možnost práce na Home Office až do výše 30 %
  • Příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Přátelský a vstřícný pracovní tým
  • Příležitosti k rozvoji nových dovedností a osobnímu růstu