HR Coordinator v malé IT firmě - flexibilní 0.5 FTE

Jméno/Firma
Sympulse s.r.o.
Pracoviště
Za Brumlovkou 1559/5, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
1. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Sympulse je součástí české větve silné IT skupiny Synteca s více než 1000 IT specialisty v CEE a velkým růstovým apetitem v Česku. Specializujeme se na AI/ML, data science, kvantovou bezpečnost, vývoj softwaru v technologiích Java a .NET a zaměřujeme se na komplexní implementace pro velké klienty.

Budeš jediný/á HR ve firmě (máme 30+ zaměstnanců) a Tvým šéfem bude CFO Robo Kušík.

Naše role Ti sedne, pokud:

  • Rád/a děláš HR operativu a jsi v ní dobrý/á, máš ale i širší rozhled napříč celým cyklem zaměstnance.
  • Dobře navazuješ vztahy.
  • Máš zkušenost ze samostatné HR pozice v malé firmě (IT), ideálně jsi již byl/a jediný HR člověk ve firmě a rozumíš tomu, co to obnáší.
  • Hledáš flexibilní úvazek 0.5 FTE. Pracovní doba ideálně 4 hodiny denně, čas si zvolíš v rozmezí 9-17 hod., a 1-2 dny v týdnu můžeš pracovat z domu.


Co Tě u nás čeká?


1 ADMINISTRATIVA/OPERATIVA

  • HR administrativa celého cyklu zaměstnance od papírů po úřady, vnitřní předpisy, docházka v interní aplikaci DAN, podklady pro mzdy pro externí mzdovku, benefity
  • Dodržování zákona v pracovně-právní oblasti, vedení bezchybné potřebné evidence (Zdravotní prohlídky, školení ze zákona – BOZP, PO)
  • Řešení ad hoc požadavků zaměstnanců a manažerů
  • Operativa: on/off boarding, podpora hodnocení zaměstnanců, talent managementu, vzdělávání…
  • Resource planning pro skupinu
  • Organizace a příprava firemních akcí
  • Správa intranetu, interní komunikace
  • Mini HR projekty - aktuálně řešíme např. wellbeing program, kariérní stránku, branding
  • Nárazová podpora back office - např. evidence a archivace non-HR smluv


2 NÁBOR

  • Nebude tvým denním chlebem, spíše nárazově podle potřeb - jednotky pozic za rok.
  • Podpora recruitmentu a samostatný nábor – od přípravy strategie náboru, přes aktivní sourcing kandidátů, inzerce a social media posty, po vedení pohovorů, udržování pozitivní candidate experience, po zpracování a komunikaci pracovní nabídky, vyhodnocení náboru.


Co potřebuješ do začátku?

  • HR administrativu a operativu umíš a baví tě.
  • Jsi pěčlivý/á, spolehlivý/á, všímáš si detailů a věci dotáhneš do konce.
  • Znáš zákoník práce a nebojíš se ho použít – pracovní poměr, změny, konec PP, dohody mimo PP, dovolená, překážky v práci…).
  • Máš povědomí o IT náboru, chápeš jeho specifika a ideálně už máš na kontě pár obsazených pozic.
  • Bez problémů se orientuješ v pro tebe nových aplikacích a běžně používáš balíček MS Office. Pracujeme s Plannerem, Teams, Bookings, Wordem, Excelem, Abra Flexi...
  • Umíš zorganizovat a plánovat čas sobě, ale i ostatním, kteří se na jednotlivých people procesech podílejí.
  • Nebojíš se vystoupit před lidi na firemní snídani a sdílet status HR iniciativ/náborů.
  • Rád/a spojuješ lidi a přicházíš s nápady, jak udělat pracovní prostředí a akce samotné příjemné a atraktivní.
  • Zvládneš za podpory týmu zajistit akci pro max. 30 lidí. Nikdy v tom nebudeš sám/sama, ale je potřeba si přípravu pohlídat.


Co nabízí Sympulse?

  • pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • flexibilní 0.5 FTE viz výše,
  • roční bonus ve výši 1 měsíční mzdy, 5. týden dovolené, 2x sick day, stravenkový paušál,
  • přátelská atmosféra a moderní pracovní prostředí na Brumlovce vč. standing desk, parkování pro auto i kolo na sdílených místech, sprchy, terasy, snack bar a káva v kanceláři,
  • notebook, mobilní telefon s neomezenými daty a další, co budeš ke své práci potřebovat.


Zní to dobře? Budeme se těšit na info o tobě!


Čeká Tě hodinový video rozhovor přes Teams s Petrou (interim HRBP) a následně osobní setkání s trojicí CFO Robo, CEO Tomáš, a Petra.