Administrativní podpora nákupu / Nákupčí junior
O pozici
Jsme na začátku něčeho velkého – přidejte se k nám jako Nákupčí junior!
Rozjíždíme novou výrobní společnost v Mošnově a hledáme parťáka/parťačku do týmu, který se nebojí administrativy, má organizační talent a rád komunikuje. Pokud hledáte příležitost být u zrodu něčeho nového a chcete růst spolu s firmou, čtěte dál!
Co bude náplní Vaší práce?
Administrativní podpora oddělení nákupu
Komunikace s dodavateli (e-mailem i telefonicky)
Potvrzování objednávek
Práce v interním systému (Oracle)
Spolupráce napříč týmem a dalšími odděleními
Jak si Vás představujeme?
Máte SŠ vzdělání (pozice je vhodná i pro absolventy)
Zkušenosti z oblasti zákaznického servisu, nákupu nebo obchodu jsou velkou výhodou
Excel a Word ovládáte na středně pokročilé úrovni
Domluvíte se anglicky, němčina je příjemný bonus
Jste pečliví, zodpovědní a samostatní
Co nabízíme?
Práci v moderní a stabilní firmě s přátelským vedením a příležitostí růstu
Smlouvu na dobu neurčitou
Fixní pracovní dobu: 8:30 – 15:00 (plný úvazek 37,5 hod./týdně)
Možnost částečného home office po domluvě
Nástup možný ihned nebo dle dohody
A co benefity?
20 dní dovolené
3 dny Sick days
Stravenkový paušál 130 Kč za odpracovanou směnu
o dalších benefitech vám řekneme osobně
Co dál?
Ozvěte se nám! Rádi se s Vámi potkáme, představíme naši vizi a společně zjistíme, jestli je tohle ta pravá výzva právě pro Vás.