Administrativní podpora nákupu / Nákupčí junior

Jméno/Firma
Orienta Czech, s.r.o.
Pracoviště
Mošnov
Úvazek
Plný
Vytvořeno
1. 4. 2025

O pozici

Jsme na začátku něčeho velkého – přidejte se k nám jako Nákupčí junior!

Rozjíždíme novou výrobní společnost v Mošnově a hledáme parťáka/parťačku do týmu, který se nebojí administrativy, má organizační talent a rád komunikuje. Pokud hledáte příležitost být u zrodu něčeho nového a chcete růst spolu s firmou, čtěte dál!

Co bude náplní Vaší práce?

  • Administrativní podpora oddělení nákupu

  • Komunikace s dodavateli (e-mailem i telefonicky)

  • Potvrzování objednávek

  • Práce v interním systému (Oracle)

  • Spolupráce napříč týmem a dalšími odděleními

Jak si Vás představujeme?

  • Máte SŠ vzdělání (pozice je vhodná i pro absolventy)

  • Zkušenosti z oblasti zákaznického servisu, nákupu nebo obchodu jsou velkou výhodou

  • Excel a Word ovládáte na středně pokročilé úrovni

  • Domluvíte se anglicky, němčina je příjemný bonus

  • Jste pečliví, zodpovědní a samostatní

Co nabízíme?

  • Práci v moderní a stabilní firmě s přátelským vedením a příležitostí růstu

  • Smlouvu na dobu neurčitou

  • Fixní pracovní dobu: 8:30 – 15:00 (plný úvazek 37,5 hod./týdně)

  • Možnost částečného home office po domluvě

  • Nástup možný ihned nebo dle dohody

A co benefity?

  • 20 dní dovolené

  • 3 dny Sick days

  • Stravenkový paušál 130 Kč za odpracovanou směnu

  • o dalších benefitech vám řekneme osobně

Co dál?

Ozvěte se nám! Rádi se s Vámi potkáme, představíme naši vizi a společně zjistíme, jestli je tohle ta pravá výzva právě pro Vás.