NABÍDKA PRÁCE VE ZDRAVOTNICTVÍ. HLEDÁME KOORDINÁTORA/KU ZDRAVOTNÍ PÉČE
O pozici
Vstupte do světa inovativní zdravotní agentury v blízkosti centra Prahy! Hledáme vášnivé a kvalifikované osoby se znalostí anatomie a zkušenostmi se zdravotnictvím, kteří se chtějí připojit k naší dynamické a týmové zdravotní agentury spolupracující s více než 80 lékaři - specialisty. U nás není pouze práce, ale příležitost být součástí revolučního přístupu k zajišťování zdravotní péče. S nejmodernějšími technologiemi a skvělými možnostmi našeho pracoviště a týmem odborníků se můžete podílet na zvýšení kvality života klientů a poskytovat jedinečné služby. Přidejte se k nám a staňte se specialistou ve světě zdravotnictví v Praze! #NabídkaPráce #KoordinaceZdravotniPece
Nabídka práce koordinátora/ky zdravotní péče. Co požadujeme?
preferujeme pohyb ve sportu a zdravotnictví (fyzioterapeuti, kondiční a fitness trenéři, maséři, pohyboví specialisté)
nadstandardní komunikační schopnosti
empatii a ochotu pomáhat lidem s řešením jejich zdravotních problémů
administrativní a technologické schopnosti (psaní na PC, práce s Watsappem, obsluha emailu)
Nabídka práce ve zdravotnictví Praha. Co nabízíme?
40.000 Kč - 50.000 Kč/hrubého, po zkušební době (2 měsíce)
nástup možný od 3.3.2025
možnost využívat vlastní plně vybavenou rehabilitaci s posilovnou, bazénem a saunou, využití dřívějšího termínu lékařské péče
účast na odborných konferencích
příspěvek na vzdělání a kurzy
možnost práce na HPP, DPP, IČO, zkrácený úvazek
kvalitní zaškolení na danou pozici
pestrou pracovní náplň (v oborech zdravotnictví)
přátelský kolektiv sportovců
kanceláře v místě pobočky Fall & Get Up s.r.o., Radlická - Praha 5, sportovní areál SK Motorlet, parkování v areálu, kanceláře přímo u metra a tramvajové zastávky
benefit zaměstnance: 25 dní dovolené, pracovní telefon a PC, fyzioterapie a rehabilitace se slevou přímo na vlastní pobočce, zajištění dřívějšího termínu návštěv u našeho portfolia lékařů
Pracovní náplň koordinátorky zdravotní péče
Pod zdravotní agenturou spolupracující s více než 80 lékaři budete pracovat pro naše klienty. Vašim cílem bude kompletní organizace a zajišťování zdravotní péče.
Komunikace na úrovni: seznámíte klienta s podmínkami zajištění zdravotní péče u specialistů, založíte klientskou kartu, zajistíte rychlý termín vyšetření u lékaře, vystavíte fakturu, po vyšetření budete kontaktovat klienta ohledně výstupu z vyšetření a zajištění následné péče.
Organizace a koordinace zdravotní péče: termíny lékařských vyšetření plánujete s ohledem na možnosti lékaře a klienta, v případě potřeby zajistit další doplňující vyšetření zajišťujete kompletní navazující péči. Po celou dobu řešení zdravotního problému jste s klientem v pravidelném kontaktu.
Plánování termínů: budete pracovat s rezervačním kalendářem a objednávat klientům termíny vstupních a kontrolních lékařských vyšetření, magnetických rezonancí, sonografií břicha, kolonoskopií, gastroskopií, apod.
Přehled o stavu léčby: budete mít přehled o tom, v jaké fázi léčby se právě klient nachází a budete o stavu klienta komunikovat.
Včasná a důkladná evidence do CRM systému
V případě zájmu prosím pošlete svůj životopis a průvodní dopis na email: personal(@)fallandgetup.com.