MANAŽER LOGISTIKY A CENTRÁLNÍHO SERVISU
O pozici
Praha
Typ úvazku: fulltime | Nástup: ihned
Rádi mezi sebou přivítáme zkušeného manažera, který jako člen managementu naší společnosti převezme zodpovědnost za oblast řízení nákupu, logistiky a centrálního servisu.
Co budete dělat?
zajišťovat plánování, řízení a koordinaci logistických operací v rámci nákupu a dodávek zboží ze zahraničí do ČR
zodpovídat za optimalizaci skladových zásob zboží v ČR
navrhovat a implementovat efektivní interní procesy
rozvíjet vztahy s klíčovými obchodními partnery a dodavateli
definovat a koordinovat systém služeb v rámci servisu a oprav přístrojů
nastavovat a vyhodnocovat výkonnostní ukazatele pro centrální servis
koordinovat práci specialisty pro rozvoj poboček
vést a motivovat menší tým pracovníků
účastnit se mezinárodních i lokálních projektů
úzce spolupracovat s ostatními kolegy v managementu
Koho hledáme?
máte VŠ vzdělání v oboru ekonomika, nákup, logistika
pracoval/a jste min. 5 let na obdobné pozici
jste schopný/á pracovat pod tlakem, rychle a efektivně se rozhodovat
máte strategické myšlení a jste orientovaný/á na výsledek
aktivně využíváte MS Excel na pokročilé úrovni
vaše znalost angličtiny je na úrovni B2 - C1
Proč se k nám přidat?
jsme tým lidí, které jejich práce baví
pracujeme pro úspěšnou mezinárodní společnost
naše firma si nás cení a nabízí férové finanční ohodnocení a balíček benefitů