Finanční Analytik v Real Estate

Jméno/Firma
White Star Real Estate s.r.o.
Pracoviště
V parku 2343/24, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Za co budete odpovědní:

- za finanční a administrativní procesy spojené s konkrétní nemovitostí včetně zajištění kompletní finanční a administrativní správy takových projektů, tj. mimo jiné budete zodpovědní za:

  • přípravu a kontrolu ročních rozpočtů;
  • kontrolu výnosů, zejména fakturace nájmu, provozních příspěvků a refakturací;
  • aktivní řešení pohledávek po splatnosti;
  • kontrola přijatých a vydaných faktur;
  • vypracování ročního vyúčtování provozních nákladů;
  • průběžnou kontrolu příjmů a výdajů konkrétní nemovitosti, kalkulaci volných peněžních prostředků a rekonciliace bankovních účtů;
  • přípravu finančních částí property/asset management reportů a kompletaci měsíčních reportů;
  • spolupráci na přípravě nových servisních/nájemních smluv/dodatků a jejich následné zpracování;
  • přípravu finančních podkladů pro leasingové oddělení;
  • kontrolu a odpovědnost za dodržení podmínek sjednaných v nájemních, servisních a příp. úvěrových smlouvách;
  • podporu při správě bankovních a mezipodnikových úvěrů majitele včetně příslušného reportingu;
  • komunikaci s vlastníky či s nájemci nemovitostí, příp. komunikaci s úvěrující bankou či právními zástupci.

- komunikaci s účetním oddělením, leasingovým oddělením a oddělením property managementu pro zajištění řádného chodu nemovitosti.

Jaké schopnosti a dovednosti budete potřebovat:

  • VŠ vzdělání (finance, účetnictví, ekonomie, business);
  • zkušenosti s reportingem a s přípravou analýz příp. praxe ve financích alespoň 4 roky;
  • zkušenosti z oblasti Real Estate výhodou;
  • výborná práce s Excelem (např. kontingenční tabulky, sčítání více kritérií, vyhledávací funkce);
  • ČJ/SJ rodilý mluvčí či výborná znalost ČJ;
  • aktivní znalost AJ - každodenní využití při práci;
  • znalost účetních principů a procesů;
  • dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování;
  • schopnost stanovení si priorit, být proaktivní a dodržet stanovené termíny;
  • analytické myšlení, logické a systematické uvažování, matematické dovednosti, orientace na detail a přesnost;
  • týmový hráč, nadšení pracovat, samostatnost, spolehlivost, chtít se něco naučit, otevřená hlava;
  • nadšení pro technologické inovace, zájem o aktuální trendy v oblasti AI, automatizace a optimalizace procesů – pokud si rád/a zjednodušujete práci pomocí technologií, u nás to určitě oceníme.

Vše Vás rádi naučíme a provedeme řádné zaškolení.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • budete pracovat v úspěšné a stabilní mezinárodní společnosti, která spravuje téměř 2,5 milionu m2 špičkových kancelářských prostor;
  • možnost podílet se na zavádění technologických a procesních změn – pokud máte zkušenosti s moderními technologiemi, automatizací procesů nebo jste nadšení pro AI, budete mít příležitost se zapojit a stát se součástí modernizace interních systémů;
  • stravenkový paušál, 25 dní dovolené, zaměstnanecké akce, občerstvení na pracovišti, jazykové kurzy, karta multisport;
  • roční bonus;
  • příjemná a přátelská pracovní atmosféra;
  • možnost školení a kariérního růstu;
  • zaměstnání na dobu neurčitou;
  • zajímavou práci na hlavní pracovní poměr;
  • možnost částečné flexibilní pracovní doby, krátké pátky v době letních prázdnin;
  • po zapracování možnost občasné práce z domova;
  • kvalitní a moderní pracovní zázemí v Praze 4 s dostupností MHD i os. vozem, areál The Park - možnost firemního parkování.