Finanční Analytik v Real Estate
White Star Real Estate s.r.o.
V parku 2343/24, Praha
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Finance a ekonomika
2. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Za co budete odpovědní:
- za finanční a administrativní procesy spojené s konkrétní nemovitostí včetně zajištění kompletní finanční a administrativní správy takových projektů, tj. mimo jiné budete zodpovědní za:
- přípravu a kontrolu ročních rozpočtů;
- kontrolu výnosů, zejména fakturace nájmu, provozních příspěvků a refakturací;
- aktivní řešení pohledávek po splatnosti;
- kontrola přijatých a vydaných faktur;
- vypracování ročního vyúčtování provozních nákladů;
- průběžnou kontrolu příjmů a výdajů konkrétní nemovitosti, kalkulaci volných peněžních prostředků a rekonciliace bankovních účtů;
- přípravu finančních částí property/asset management reportů a kompletaci měsíčních reportů;
- spolupráci na přípravě nových servisních/nájemních smluv/dodatků a jejich následné zpracování;
- přípravu finančních podkladů pro leasingové oddělení;
- kontrolu a odpovědnost za dodržení podmínek sjednaných v nájemních, servisních a příp. úvěrových smlouvách;
- podporu při správě bankovních a mezipodnikových úvěrů majitele včetně příslušného reportingu;
- komunikaci s vlastníky či s nájemci nemovitostí, příp. komunikaci s úvěrující bankou či právními zástupci.
- komunikaci s účetním oddělením, leasingovým oddělením a oddělením property managementu pro zajištění řádného chodu nemovitosti.
Jaké schopnosti a dovednosti budete potřebovat:
- VŠ vzdělání (finance, účetnictví, ekonomie, business);
- zkušenosti s reportingem a s přípravou analýz příp. praxe ve financích alespoň 4 roky;
- zkušenosti z oblasti Real Estate výhodou;
- výborná práce s Excelem (např. kontingenční tabulky, sčítání více kritérií, vyhledávací funkce);
- ČJ/SJ rodilý mluvčí či výborná znalost ČJ;
- aktivní znalost AJ - každodenní využití při práci;
- znalost účetních principů a procesů;
- dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování;
- schopnost stanovení si priorit, být proaktivní a dodržet stanovené termíny;
- analytické myšlení, logické a systematické uvažování, matematické dovednosti, orientace na detail a přesnost;
- týmový hráč, nadšení pracovat, samostatnost, spolehlivost, chtít se něco naučit, otevřená hlava;
- nadšení pro technologické inovace, zájem o aktuální trendy v oblasti AI, automatizace a optimalizace procesů – pokud si rád/a zjednodušujete práci pomocí technologií, u nás to určitě oceníme.
Vše Vás rádi naučíme a provedeme řádné zaškolení.
Co Vám můžeme nabídnout:
- budete pracovat v úspěšné a stabilní mezinárodní společnosti, která spravuje téměř 2,5 milionu m2 špičkových kancelářských prostor;
- možnost podílet se na zavádění technologických a procesních změn – pokud máte zkušenosti s moderními technologiemi, automatizací procesů nebo jste nadšení pro AI, budete mít příležitost se zapojit a stát se součástí modernizace interních systémů;
- stravenkový paušál, 25 dní dovolené, zaměstnanecké akce, občerstvení na pracovišti, jazykové kurzy, karta multisport;
- roční bonus;
- příjemná a přátelská pracovní atmosféra;
- možnost školení a kariérního růstu;
- zaměstnání na dobu neurčitou;
- zajímavou práci na hlavní pracovní poměr;
- možnost částečné flexibilní pracovní doby, krátké pátky v době letních prázdnin;
- po zapracování možnost občasné práce z domova;
- kvalitní a moderní pracovní zázemí v Praze 4 s dostupností MHD i os. vozem, areál The Park - možnost firemního parkování.