Vedoucí skladového úseku ???? BRNO

Jméno/Firma
ELKOV elektro a.s.
Pracoviště
Kšírova 701/255, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Doprava , logistika a zásobování
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme dynamického a zkušeného vedoucího, který dokáže efektivně řídit a rozvíjet tým v naší společnosti. Pokud jste připraveni vést a rozvíjet tým ve společnosti s dlouholetou tradicí, neváhejte a přihlaste se k nám. Těšíme se na vaši přihlášku! ????????

???? Jaká je náplň práce vedoucího oddělení poboček?

  • Budete určovat klíčové cíle a priority pro oddělení, zajišťovat jejich koordinaci a efektivní řízení.
  • Vaším úkolem bude rozdělovat jednotlivé úkoly mezi členy týmu a průběžně sledovat jejich plnění, abyste zajistili dosažení stanovených cílů.
  • Pravidelná komunikace a zpětná vazba jsou základem úspěchu. Budete rozvíjet svůj tým, sdílet důležité informace ze společnosti a navrhovat možnosti pro další vzdělávání a zlepšování.
  • Budete mít na starosti optimalizaci interních procesů, inovace a hledání nových způsobů, jak zvýšit efektivitu a kvalitu práce v oddělení.
  • Vedle řízení oddělení budete také zajišťovat, aby členové týmu jasně chápali strategii organizace a směřovali k jejímu společnému naplnění.
  • Pravidelně budete informovat svého nadřízeného o postupu práce, výsledcích a dalších důležitých aspektech řízení oddělení.
  • Vaším úkolem bude také aktivně se podílet na každodenních činnostech oddělení.

???? Jaké máme požadavky na nového kolegu?

  • Vystudovaná SOU nebo SŠ.
  • Znalost práce na PC min. MS Office.
  • Schopnost týmové práce a vedení týmu.
  • Zkušenosti s prací ve skladu.
  • Schopnost motivovat a efektivní komunikace včetně zpětné vazby.

????️ Na co se můžete těšit?

  • Jistotu – zázemí silné a stabilní české společnosti.
  • Work-life balance – 5 týdnů dovolené. Férový a transparentní přístup.
  • Příspěvky – stravenkový paušál ve výši 123 Kč a příspěvek na dovolenou před létem.
  • Odměny – pravidelné vyplácení odměn podle hospodářského výsledku firmy.
  • Cafeterie – využíváme systém Edenred.
  • Přátelské pracovní prostředí – parkoviště pro zaměstnance, MHD zastávka přímo před firmou, výborná kantýna.

???? Termín nástup

  • Ihned nebo dle dohody.

V případě zájmu nám prosím zašlete profesní životopis. Pokud se Vám do 14 dnů neozveme, dali jsme přednost uchazečům, kteří lépe vyhovovali požadavkům naší společnosti.