Account Manager pro Jihočeský kraj a Vysočinu
O pozici
Pracovní nabídka
Chceš prodávat i pomáhat?
Buď náš account manager pro Jihočeský kraj a Vysočinu.
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo má obchodního ducha a potřeby zákazníka umí proměnit v byznys. Kdo rád navazuje a rozvíjí vztahy i naslouchá. Koho bude bavit pomáhat průmyslovým společnostem uspět.
On může být i ona. On nebo ona můžeš být TY.
Co budeš dělat?
- Zákazníkům z oblasti průmyslové automatizace (převážně výrobní průmyslové podniky) budeš představovat a prodávat díly průmyslové automatizace. Zároveň budeš u zákazníků hledat potenciál pro uplatnění našich produktů a služeb, jako jsou opravy elektroniky, hardwarové a softwarové produkty, diagnostika sítí, školení, projekty sběru dat a další.
- Budeš aktivně rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky i s novými potenciálními zákazníky.
- Budeš spolupracovat s kolegy a sdílet s nimi veškeré potřebné informace vedoucí k plnění zadaných prodejních cílů společnosti.
- Důležité informace budeš zaznamenávat do interních systémů CRM.
- Budeš pracovat převážně z domova a na cestách za zákazníky. Občas přijedeš za námi do Liberce.
- Za svěřený region převezmeš plnou odpovědnost.
Co ti za to nabízíme?
- Odpovídající finanční ohodnocení – základní mzdu + provizi podle obchodních výsledků (nástupní mzda 40 až 50 tis. Kč nebo dle prokazatelných zkušeností),
- samostatnou a zodpovědnou práci,
- služební auto (možno užívat i k soukromým účelům), mobilní telefon, notebook,
- práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
- maximální podporu při zaškolení,
- práci na HPP, nástup možný ihned,
- zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) /den,
- 22 dní dovolené + 1 den narozeninové volno (po roce ve firmě),
- stravenkový paušál,
- mobilní tarif zdarma + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
- benefitní kartu Pluxee (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek,
- kurzy anglického jazyka na pracovišti (po zapracování),
- příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru.
A za to chceme, abys:
- měl/a zkušenosti s obchodem,
- byl/a aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B) a byl/a ochotný/á často cestovat,
- byl/a aktivně komunikující a nestyděl/a se navazovat nové kontakty,
- sis rozuměl/a s počítačem (znalost MS Office) a ani práce s internetem tě nezdržovala,
- byl/a organizačně zdatný/á při práci s informacemi a uměl/a je při své práci využít,
- měl/a zkušenosti s prací v software CRM (nástroj pro správu informací o zákaznících),
- byl/a samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní a s obchodním myšlením, prostě fajn. Ale také týmový hráč, který zapadne do rodinného prostředí naší firmy
Hodit se ti bude i zájem o techniku a orientace na poli průmyslové automatizace, ale podmínkou to není.
Organizace výběrového řízení
Výběrové řízení bude probíhat ve třech kolech a po každém z nich, vás budeme informovat o výsledku a případném postupu. Chceme zajistit, aby byla naše spolupráce přínosem pro obě strany.
Nezapomeňte prosím kromě životopisu poslat i motivační dopis. U této pozice je pro nás opravdu důležitý.