Account Manager pro Jihočeský kraj a Vysočinu

Jméno/Firma
FOXON s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš prodávat i pomáhat?
Buď náš account manager pro Jihočeský kraj a Vysočinu.

Koho vlastně hledáme?

Někoho, kdo má obchodního ducha a potřeby zákazníka umí proměnit v byznys. Kdo rád navazuje a rozvíjí vztahy i naslouchá. Koho bude bavit pomáhat průmyslovým společnostem uspět.

On může být i ona. On nebo ona můžeš být TY.

Co budeš dělat?

  • Zákazníkům z oblasti průmyslové automatizace (převážně výrobní průmyslové podniky) budeš představovat a prodávat díly průmyslové automatizace. Zároveň budeš u zákazníků hledat potenciál pro uplatnění našich produktů a služeb, jako jsou opravy elektroniky, hardwarové a softwarové produkty, diagnostika sítí, školení, projekty sběru dat a další.
  • Budeš aktivně rozvíjet vztahy se stávajícími zákazníky i s novými potenciálními zákazníky.
  • Budeš spolupracovat s kolegy a sdílet s nimi veškeré potřebné informace vedoucí k plnění zadaných prodejních cílů společnosti.
  • Důležité informace budeš zaznamenávat do interních systémů CRM.
  • Budeš pracovat převážně z domova a na cestách za zákazníky. Občas přijedeš za námi do Liberce.
  • Za svěřený region převezmeš plnou odpovědnost.


Co ti za to nabízíme?

  • Odpovídající finanční ohodnocení – základní mzdu + provizi podle obchodních výsledků (nástupní mzda 40 až 50 tis. Kč nebo dle prokazatelných zkušeností),
  • samostatnou a zodpovědnou práci,
  • služební auto (možno užívat i k soukromým účelům), mobilní telefon, notebook,
  • práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
  • maximální podporu při zaškolení,
  • práci na HPP, nástup možný ihned,
  • zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) /den,
  • 22 dní dovolené + 1 den narozeninové volno (po roce ve firmě),
  • stravenkový paušál,
  • mobilní tarif zdarma + zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky,
  • benefitní kartu Pluxee (po zkušebce) – pravidelný měsíční příspěvek,
  • kurzy anglického jazyka na pracovišti (po zapracování),
  • příjemný kolektiv, vstřícnou a přátelskou atmosféru.


A za to chceme, abys:

  • měl/a zkušenosti s obchodem,
  • byl/a aktivní řidič (řidičský průkaz sk. B) a byl/a ochotný/á často cestovat,
  • byl/a aktivně komunikující a nestyděl/a se navazovat nové kontakty,
  • sis rozuměl/a s počítačem (znalost MS Office) a ani práce s internetem tě nezdržovala,
  • byl/a organizačně zdatný/á při práci s informacemi a uměl/a je při své práci využít,
  • měl/a zkušenosti s prací v software CRM (nástroj pro správu informací o zákaznících),
  • byl/a samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní a s obchodním myšlením, prostě fajn. Ale také týmový hráč, který zapadne do rodinného prostředí naší firmy

Hodit se ti bude i zájem o techniku a orientace na poli průmyslové automatizace, ale podmínkou to není.

Organizace výběrového řízení

Výběrové řízení bude probíhat ve třech kolech a po každém z nich, vás budeme informovat o výsledku a případném postupu. Chceme zajistit, aby byla naše spolupráce přínosem pro obě strany.

Nezapomeňte prosím kromě životopisu poslat i motivační dopis. U této pozice je pro nás opravdu důležitý.