Junior HR Účetní/ administrativní pracovnice v personální agentuře

Jméno/Firma
Markmont, s.r.o.
Pracoviště
Plzeň
Úvazek
Plný
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Hledáme posilu do našeho týmu v Plzni! Jsi čerstvá absolventka a hledáš svou první pracovní příležitost? Baví tě komunikace s lidmi a máš organizační schopnosti? Chceš pracovat v příjemném kolektivu a získat cenné zkušenosti v oblasti personalistiky? Pak hledáme právě tebe!

Pracovní náplň

  • Komplexní administrativní podpora HR oddělení (práce s PC, vedení personální evidence, apod.)

  • Komunikace se zaměstnanci a poskytování personálního servisu

  • Příprava a generování pracovních smluv

  • Přihlašování a odhlašování zaměstnanců v účetním systému Duel.

  • Komunikace a spolupráce s úřadem práce, ČSSZ a zdravotními pojišťovnami.

  • Vedení a aktualizace personální databáze.

  • Další úkoly dle pokynů nadřízeného.

Požadujeme

  • Ideálně absolventka s relevantním vzděláním v oboru HR nebo ekonomie.

  • Základní znalost účetních principů a praxe s přihlašováním/odhlašováním zaměstnanců.

  • Znalost práce s účetním systémem Duel výhodou.

  • Výborné komunikační a organizační schopnosti.

  • Pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost.

  • Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook).

  • Schopnost samostatné práce i týmové spolupráce.

  • Aktivní řidič B ( ochota řídit - služební automobil)

Nabízíme

  • Práci na HPP

  • Pravidelnou pracovní dobu (Po–Pá, 8:00–16:00)

  • Možnost získání cenných zkušeností v oblasti personalistiky

  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

  • Možnost profesního růstu a seberealizace

  • Služební notebook a telefon

Pokud tě tato nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis e-mailovou adresu plzen@markmont.eu

V případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Těšíme se na tvůj životopis!