Junior HR Účetní/ administrativní pracovnice v personální agentuře
O pozici
Hledáme posilu do našeho týmu v Plzni! Jsi čerstvá absolventka a hledáš svou první pracovní příležitost? Baví tě komunikace s lidmi a máš organizační schopnosti? Chceš pracovat v příjemném kolektivu a získat cenné zkušenosti v oblasti personalistiky? Pak hledáme právě tebe!
Pracovní náplň
Komplexní administrativní podpora HR oddělení (práce s PC, vedení personální evidence, apod.)
Komunikace se zaměstnanci a poskytování personálního servisu
Příprava a generování pracovních smluv
Přihlašování a odhlašování zaměstnanců v účetním systému Duel.
Komunikace a spolupráce s úřadem práce, ČSSZ a zdravotními pojišťovnami.
Vedení a aktualizace personální databáze.
Další úkoly dle pokynů nadřízeného.
Požadujeme
Ideálně absolventka s relevantním vzděláním v oboru HR nebo ekonomie.
Základní znalost účetních principů a praxe s přihlašováním/odhlašováním zaměstnanců.
Znalost práce s účetním systémem Duel výhodou.
Výborné komunikační a organizační schopnosti.
Pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost.
Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Outlook).
Schopnost samostatné práce i týmové spolupráce.
Aktivní řidič B ( ochota řídit - služební automobil)
Nabízíme
Práci na HPP
Pravidelnou pracovní dobu (Po–Pá, 8:00–16:00)
Možnost získání cenných zkušeností v oblasti personalistiky
Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
Možnost profesního růstu a seberealizace
Služební notebook a telefon
Pokud tě tato nabídka zaujala, zašli nám svůj životopis e-mailovou adresu plzen@markmont.eu
V případě zájmu Vás budeme kontaktovat. Těšíme se na tvůj životopis!