Zákaznická podpora pro Škoda Auto ČR projekt s češtinou
Concentrix
Vyskočilova 1481/4, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Auto - moto
2. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Potřebuji pomoc nebo radu
Moje auto nestartuje, narazil jsem do zvěře, moje auto je rozbité v zahraničí, co mám dělat?
pokud víte nebo chcete vědět, jak v takových situacích pomoci, tak vás potřebujeme do našeho nového týmu v projektu Škoda Auto ČR.
Náplň práce
- Zajištění komunikace se zákazníky a zájemci o produkty Škoda
- Technická podpora (například pokud se v infotainment systému vozidla zobrazí varování – poradit zákazníkovi, jak může problém vyřešit)
- Efektivní vyřizování e-mailových požadavků z ČR i zahraničí
- Klasifikace a řešení případných stížností a reklamací v souladu s definovaným postupem
- Komunikace s prodejní a servisní sítí Škoda - v rámci produktové, servisní a marketingové podpory
- Poskytování technického poradenství a asistenčních služeb
Požadavky na operátory
- Praxe v call centru v oblasti péče o zákazníky
- Český jazyk – rodilý mluvčí
- Anglický jazyk slovem i slovem - úroveň B2
- Zájem o automobilový průmysl je velké plus
- Schopnost pracovat na směny (24/7) Noční směny jsou zahrnuty(5x/ měsíc
Plat: 35000 Kč fixní mzda, KPI bonus 1000CZK, Příplatky za noční směny, stravenky (plus minus 2000 ck)
Místo výkonu práce: Kanceláře Concentrix, Vyskočilova 1481/4, Brumlovka, Praha 4
Pracovní doba: 40 hodin/týden, směnný provoz, zajišťující dostupnost služby 24/7
Nabízíme:
- kompletní technické vybavení pro práci (ntb, monitor, klávesnice, apod.)
- stravenky (plus minus 2000 ck)
- atraktivní bonusy podle výkonu
- každodenní komunikace v angličtině
- bonusy za doporučení
- férový a lidský tým
- komplexní zaškolení a další tréninky pro podporu zaměstnance
- příležitost nastartovat svou kariéru v mezinárodním prostředí
- interaktivní aktivy: team-building, firemní večírky, sporty, atd.