Recepční/ Office manažer/ka
O pozici
Pracovní nabídka
Do naší centrály na Praze 9 hledáme Office manažera/ku, který/á zajistí denní fungování naší recepce, kanceláří a kuchyňky. Budeš první, kdo přivítá naše zaměstnance při příchodu do práce a uvede naše zákazníky na jednání – úsměv a milý přístup jsou u nás priorita číslo 1!
Jaká bude tvá náplň práce?
Zvedání/přepojování telefonů a vítání hostů, správa vstupních karet
Objednávání taxi, restaurací a občerstvení
Správa příchozí a odchozí pošty
Koordinace rezervací konferenčních místností a zajištění jejich čistoty
Koordinace meetingů, příprava občerstvení
Udržování kanceláří a kuchyňky v čistotě (včetně kávovarů, myček nádobí a lednice)
Správa klíčů, vstupních a parkovacích karet
Příprava podkladů pro zpracování služebních cest
Pochůzky na úřady – ČSSZ, VZP, OAMP, banky, pošta
A další úkoly podle toho, co nám den přichystá
Jaký/á bys měl/a být?
Usměvavá, milá a energická osobnost, kterou naplňuje práce s lidmi
S výbornými komunikačními schopnostmi a orientací na zákazníka, na detail a čistou kancelář
Alespoň středně pokročilý/á v angličtině – náš tým je mezinárodní
Se základní počítačovou znalostí (Outlook, Word, Excel)
Předchozí zkušennost na obdobné pozici je plus.
Co je dobré vědět:
Čím dříve se k nám budeš moci přidat, tím lépe.
Práce je na plný úvazek se smlouvou na dobu neurčitou
Dovolené si musíš užít minimálně 20 dní, maximální limit u nás není, vše záleží na dohodě s nadřízeným.
Čeká tě rodinná a přátelská firemní kultura, kde se vzájemně respektujeme.
Příspěvek na stravné a Multisport kartu u nás samozřejmě dostaneš taky, stejně jako možnost individuálního jazykového vzdělávání.
Máme kanceláře kousek od O2 Areny a tato lokalita by pro tebe neměla být z ruky.
Taky pravidelně pořádáme týmové akce, na které se můžeš těšit (teambuildingy, office párty atp.)