SPECIALISTA/KA ZÁKAZNICKÉ LINKY
O pozici
Praha
Typ úvazku: fulltime
Nástup: ihned
Máte rádi práci, která má smysl? Baví vás pomáhat lidem a rádi komunikujete po telefonu? Máte chuť se stále učit nové věci a posouvat se ve své kariéře? Pokud říkáte ANO, pak hledáme právě VÁS!
Do našeho týmu zákaznické podpory, který je nejen srdcem podpory pro naše klienty, ale také silnou oporou pro naše obchodní poradce, hledáme komunikativní a milou posilu. U nás se nudit rozhodně nebudete!
Co vás čeká?
Komunikace s klienty a obchodními poradci - telefonicky zodpovídáte dotazy a poskytujete informace
Zpracování kupních smluv a objednávek v našich interních systémech
Po zapracování budete mít možnost samostatně řešit složitější případy a výzvy, které vás budou stále více rozvíjet
Spolupráce s mezinárodními týmy - podpoříte naši manažerku při realizaci zajímavých projektů na mezinárodní úrovni
Co od vás očekáváme?
SŠ vzdělání a dobrou znalost češtiny (rodilý mluvčí)
Minimálně 2 roky zkušeností v administrativě nebo call centru
Angličtina na komunikativní úrovni - budete se účastnit mezinárodních callů
Znalost MS Office - běžná práce s počítačem je pro vás samozřejmostí
Flexibilitu - naše zákaznické centrum je otevřené každý den od 7:00 do 18:00, takže budete mít možnost si pracovní dobu přizpůsobit podle potřeby
Co vám nabízíme?
Práci v týmu, který má rád to, co dělá - u nás je práce nejen povinnost, ale i zábava!
Stabilitu mezinárodní společnosti, která si svých zaměstnanců váží a pravidelně je podporuje
Pracovní dobu pouze 7,5 hodiny denně
Zajímavé finanční ohodnocení a balíček benefitů
Možnost nástupu ihned - pokud jste připraveni, tak my taky!