Key Account Manager

Jméno/Firma
WANZL spol. s r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme obchodního zástupce, který se nebojí jednat s těmi největšími retailovými hráči v rámci České republiky a má chuť hledat nové příležitosti pro digitalizaci maloobchodu. Vaší hlavní oblastí bude prodej vybavení pro retail, takže technické myšlení je velkou výhodou. Aktivní angličtina je nutná pro komunikaci s naší centrálou v Německu při specifikaci produktů, doladění dodávek a účasti na školeních a veletrzích.

Nabízíme Vám práci v nadnárodní německé společnosti, který je ve svém oboru synonymem pro kvalitu, design i spolehlivost. Určujeme trendy a o český retailový trh pečujeme už přes 30 let. Máme zastoupení ve Vestci u Prahy a sídlo v Hněvotíně u Olomouce, kde budete mít své místo.

Více informací se dozvíte na našem webu: https://www.wanzljede.cz/

Co vás čeká:

  • Péče o stávající zákazníky a rozšiřování spolupráce s nimi
  • Tvorba cenových nabídek
  • Komunikace a koordinace projektů se zákazníky v rámci ČR
  • Komunikace se zahraniční centrálou i s výrobním úsekem v ČR.
  • Spolupráce s administrativní podporou obchodního oddělení
  • Zajištění plnění plánu prodeje ve svěřené oblasti.
  • Spolupráce na tvorbě obchodní strategie společnosti.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • Praxe na obdobné pozici min. 3 roky.
  • Znalost prostředí retailu.
  • Zkušenosti s prodejem technických produktů.
  • Velmi dobré komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti.
  • Aktivní znalost AJ (znalost NJ výhodou).
  • Samostatnost, spolehlivost, dobré organizační schopnosti.
  • Řidičský průkaz skupiny B.

Výhodou bude, pokud budete mít:

  • Technické myšlení, orientace ve výkresové dokumentaci
  • Orientace v nových trendech retailu, e-commerce a logistiky
  • Znalost systému SAP.

Jaké benefity můžete čerpat:

  • Bonus za dobré hospodaření firmy ve výši měsíční mzdy.
  • Notebook, mobilní telefon.
  • Pracovní doba 7,5 hodiny.
  • Homeoffice dle domluvy.
  • 4 týdny dovolené + 1 týden placeného volna.
  • Dotované stravování v závodní jídelně (7 jídel na výběr).
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • Možnost nadpracovat si hodiny.
  • Pramenitá voda na pracovišti zdarma.
  • STK pro naše zaměstnance za zvýhodněnou cenu.
  • Výhodný mobilní tarif.
  • Možnost zvýhodněného odkupu našich výrobků.
  • Možnost rozšiřování odborného vzdělávání.
  • Sportovní a kulturní firemní akce.
  • Dobrý pracovní kolektiv.
  • Hlídané parkoviště přímo u firmy (včetně kolárny) s dostatkem volných míst.