IT administrátor
O pozici
Pracovní nabídka
Spreadshirt je součástí rodiny Spread Group, která je renomovaným světovým dodavatelem potištěných oděvů a módních doplňků.
Spread Group poskytuje produkty životního stylu a vyznačuje se naším závazkem k technologii na zakázku. Náš hlavní obchodní model se točí kolem výroby přesně toho, co si naši zákazníci přejí, přesně tehdy, kdy si to přejí. Jako průkopníci v tomto prostoru kombinujeme udržitelnost s personalizací na vyžádání, což umožňuje jednotlivcům a podnikům vyjádřit svou jedinečnou identitu prostřednictvím tvorby na míru. Přidejte se k nám a staňte se součástí globálního lídra ve vzrušujícím světě personalizovaného oblečení a produktů životního stylu.
Aktuálně hledáme talentovaného a motivovaného jednotlivce, který by se připojil k našemu dynamickému týmu jako IT administrátor.
Co vás čeká
Hlavním úkolem této pracovní pozice je zajistit stabilní a plynulý provoz IT systémů a IT zařízení výrobního provozu. IT administrátor zodpovídá za standardizaci pracovních procesů a zajištění plynulosti výroby z pohledu IT. Při své práci klade důraz na dodržování všech bezpečnostních opatření.
Co bude Vaší prací a zodpovědností?
- Poskytování prvostupňové podpory zaměstnancům závodu. Spolupráce s IT oddělením v mateřské společnosti (HQ) a se sesterskými výrobními závody.
- Spolupráce s vývojovým týmem při testech a při nasazování nových služeb nebo aktualizaci stávajících.
- IT administrátor je informován o plánovaných vylepšeních SW ze strany mateřské společnosti, aby následně mohl tyto systémy podpořit.
- Zajišťování kontaktu s dodavateli informačních systémů a také podpora těchto systémů.
- Zajištění objednávek potřebného vybavení a spravování zásob spojených s IT oddělením.
- Dodržování všech bezpečnostních opatření a postupů k zajištění osobní bezpečnosti a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci ostatních zaměstnanců.
- Identifikace a odstraňování příčin závad vznikajících v IT systému. Zodpovědnost za stabilitu informačních systémů.
- Průběžná dokumentace prací a postupů.
- Vyhodnocování a doporučování změn a vylepšení IT infrastruktury.
- Zajištění zabezpečení, přístupu k síti, Wi-Fi, přístupu k internetu, oprávnění souborového serveru, přístupu k VPN, přístupu k e-mailu a další.
- Reagování na technické problémy.
- Podpora údržby při řešení technických problémů.
- Správa docházkového systému.
- Aktivní podílení se na zavádění nových systémů a technologií do výrobního procesu.
- Instalace aktualizací.
- Navrhování, zajišťování a asistování při změnách konfigurace.
- Přizpůsobování IT infrastruktury tak, aby splňovala aktuální produkční požadavky.
- Správa a zabezpečení uživatelských účtů.
- Údržba síťové infrastruktury a klientských zařízení.
- Údržba a podpora klientských zařízení v různých operačních systémech.
- Správa kamerového systému, opravy tiskáren a PC.
- Plnění dalších blíže specifikovaných úkolů vedoucího.
Co k tomu budete potřebovat?
- IT středoškolské vzdělání s maturitou, zkušenosti v oboru
- Schopnost myslet analyticky
- Schopnost snadno a rychle se učit novým dovednostem
- Zkušenosti jako administrátor v heterogenním prostředí (Windows a Linux) velkou výhodou
- Znalost a orientace v HW a SW, SW OS Windows, Linux výhodou, MS Office 365 výhodou, znalost ticket systému výhodou
- Znalost angličtiny slovem i písmem (B1+)
- Německý jazyk výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování ve výši 99 Kč
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce
- Karta Benefity
V případě zájmu o tuto pozici prosíme o přiložení Vašeho životopisu.