Sales Assistant - Order Desk
O pozici
Pracovní nabídka
POPIS ČINNOSTI
- přijetí, kontrola a zadání objednávky do interního systému
- kontrola již zpracovaných objednávek a řešení komplikací ke zdárnému dodání zboží až k zákazníkovi
- komunikace se zákazníky, obchodními partnery a s LG skladem v zahraničí
- úzká spolupráce s odděleními napříč společností (zejména s korejskými zásobovači, obchodními tými a kreditním odd.)
- sledování stavu skladových zásob, zjištění dodávek a naskladnění zboží k zákazníkovi
- související administrativa
POŽADUJEME
- SŠ vzdělání
- AJ na komunikativní úrovni
- pokročilá znalost práce s PC (Excel)
- přesnost, pečlivost
- samostatnost
NABÍZÍME
- prostředí významné nadnárodní společnosti
- příjemné moderní pracoviště (stanice metra Českomoravská)
- dobré finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na dopravu a na penzi, jazykové kurzy, 2-4 dny práce z domova měsíčně)