Ředitel/ka Letního domu, z. ú.
O pozici
Pracovní nabídka
Správní rada organizace Letní dům, z.ú., se sídlem Vyšehradská 423/27, 128 00 Praha 2
vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
„ředitel“ (statutární orgán)
Posláním Letního domu je pomoci dětem a mladým lidem, vyrůstajícím v náhradní výchovné péči či bez fungujícího rodinného zázemí, aby prožívali šťastné dětství a dospěli k samostatnému a plnohodnotnému životu. Letní dům pracuje dlouhodobě a cíleně, tvořivě rozvíjí osobnost, pomáhá v krizovém období a podporuje vztahové vazby v prostředí, kde děti a mladí lidé vyrůstají a žijí.
Podmínky výběrového řízení:
- Místo výkonu práce: Praha
- Nástup do pracovního poměru: 1.6.2025, případně dle dohody
- Pracovní úvazek: 0,75-1,0
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně z oboru ekonomie, právo, management nebo jiného příbuzného oboru
- nejméně pětiletá praxe v průběhu předcházejících osmi let v řízení menší organizace, případně většího týmu
- zkušenosti se strategickým řízením
- zkušenosti s realizací projektů s externím financováním (podávání žádostí o národní i EU dotace/granty, jejich řízení a vyúčtování)
- velmi dobré organizační, komunikační a řídící schopnosti
- schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
- zodpovědnost
- důslednost
- kladný vztah k náplni práce Letního domu
- uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office)
- řidičský průkaz skupiny B
Pracovní náplň:
- koordinuje a kontroluje všechny procesy organizace s cílem dosažení stanovených záměrů a cílů
- tvoří a implementuje strategii organizace
- reprezentuje organizaci u odborné i laické veřejnosti, v médiích a na jednáních s partnery
- tvoří a rozhoduje o finančním rozpočtu organizace
- určuje personální politiku organizace
- zodpovídá za výběr externích dodavatelů pro provozní činnost (telekomunikace, úklid, ekonomické a právní služby, IT služby, webové stránky, PR služby apod.)
- schvaluje jednotlivé výdaje, dozoruje řádné čerpání přidělených dotací a ostatních finančních zdrojů, kontroluje efektivní využívání prostředků
- schvaluje interní předpisy
- zodpovídá za vyřizování stížností
- plní další úkoly a činnosti na základě rozhodnutí správní rady
Nabízíme:
- smysluplnou práci a možnost podílet se na rozvoji služeb v zavedené organizaci
- hrubou nástupní mzdu 50 až 60 tis. Kč na plný úvazek
- smlouvu na dobu neurčitou
- pružnou pracovní dobu s možností home office
- 5 týdnů dovolené
- 4 sick days
- kartu Multisport
- pracovní telefon a notebook
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:
- označení výběrového řízení
- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, telefonní spojení, e-mail, datum a podpis uchazeče
- povinné přílohy k přihlášce:
- strukturovaný životopis obsahující údaje o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech
- motivační dopis
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (originál předloží uchazeč při pohovoru)
Lhůta pro podání přihlášky: 25.4.2025
Způsoby podání přihlášky:
- elektronicky přes odpovědní formulář
- datovou schránkou (s3w6jy4)
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.