Ředitel/ka Letního domu, z. ú.

Jméno/Firma
Letní dům, z.ú
Pracoviště
Vyšehradská 423/27, Praha
Úvazek
Plný, Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Finance a ekonomika
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Správní rada organizace Letní dům, z.ú., se sídlem Vyšehradská 423/27, 128 00 Praha 2

vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa

„ředitel“ (statutární orgán)

Posláním Letního domu je pomoci dětem a mladým lidem, vyrůstajícím v náhradní výchovné péči či bez fungujícího rodinného zázemí, aby prožívali šťastné dětství a dospěli k samostatnému a plnohodnotnému životu. Letní dům pracuje dlouhodobě a cíleně, tvořivě rozvíjí osobnost, pomáhá v krizovém období a podporuje vztahové vazby v prostředí, kde děti a mladí lidé vyrůstají a žijí.

Podmínky výběrového řízení:

  • Místo výkonu práce: Praha
  • Nástup do pracovního poměru: 1.6.2025, případně dle dohody
  • Pracovní úvazek: 0,75-1,0

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání alespoň bakalářského stupně z oboru ekonomie, právo, management nebo jiného příbuzného oboru
  • nejméně pětiletá praxe v průběhu předcházejících osmi let v řízení menší organizace, případně většího týmu
  • zkušenosti se strategickým řízením
  • zkušenosti s realizací projektů s externím financováním (podávání žádostí o národní i EU dotace/granty, jejich řízení a vyúčtování)
  • velmi dobré organizační, komunikační a řídící schopnosti
  • schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů
  • zodpovědnost
  • důslednost
  • kladný vztah k náplni práce Letního domu
  • uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office)
  • řidičský průkaz skupiny B

Pracovní náplň:

  • koordinuje a kontroluje všechny procesy organizace s cílem dosažení stanovených záměrů a cílů
  • tvoří a implementuje strategii organizace
  • reprezentuje organizaci u odborné i laické veřejnosti, v médiích a na jednáních s partnery
  • tvoří a rozhoduje o finančním rozpočtu organizace
  • určuje personální politiku organizace
  • zodpovídá za výběr externích dodavatelů pro provozní činnost (telekomunikace, úklid, ekonomické a právní služby, IT služby, webové stránky, PR služby apod.)
  • schvaluje jednotlivé výdaje, dozoruje řádné čerpání přidělených dotací a ostatních finančních zdrojů, kontroluje efektivní využívání prostředků
  • schvaluje interní předpisy
  • zodpovídá za vyřizování stížností
  • plní další úkoly a činnosti na základě rozhodnutí správní rady

Nabízíme:

  • smysluplnou práci a možnost podílet se na rozvoji služeb v zavedené organizaci
  • hrubou nástupní mzdu 50 až 60 tis. Kč na plný úvazek
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • pružnou pracovní dobu s možností home office
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 sick days
  • kartu Multisport
  • pracovní telefon a notebook

Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat:

  • označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, místo trvalého pobytu, telefonní spojení, e-mail, datum a podpis uchazeče
  • povinné přílohy k přihlášce:
  1. strukturovaný životopis obsahující údaje o dosavadní praxi, odborných znalostech a dovednostech
  2. motivační dopis
  3. kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (originál předloží uchazeč při pohovoru)

Lhůta pro podání přihlášky: 25.4.2025

Způsoby podání přihlášky:

  • elektronicky přes odpovědní formulář
  • datovou schránkou (s3w6jy4)

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.