Administrativní pracovník/pracovnice – zákaznická podpora
O pozici
Pracovní nabídka
Administrativní pracovník/pracovnice – zákaznická podpora (office)
Lokalita: Praha – centrum (u metra Florenc)
Typ úvazku: Plný úvazek (8 hodin denně)
Nástup: Ihned / dle dohody
Koho hledáme?
Do našeho přátelského týmu hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu nebo kolegyni na pozici administrativního pracovníka/pracovnice se zaměřením na zákaznickou podporu. Hledáme někoho, kdo se nebojí komunikace, umí si poradit s běžnou administrativou a má chuť učit se novým věcem.
Náplň práce:
· Komunikace se zákazníky po telefonu a e-mailem (nejedná se o aktivní telemarketing nebo sjednávání schůzek)
· Administrativní podpora kanceláře – práce s dokumenty, správa e-mailové korespondence
· Tisk, kompletace a svazování propagačních a výukových materiálů
· Vyhledávání statistických a dalších informací na internetu dle zadání
· Zapisování údajů a aktualizace dat v interní databázi
Požadujeme:
· Minimálně středoškolské vzdělání (SŠ)
· Důvěryhodnost, samostatnost, spolehlivost a příjemné vystupování
· Dobré komunikační schopnosti a chuť učit se novým věcem
· Základní uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, Word, Outlook)
· Základní znalost angličtiny výhodou, ale není podmínkou
Nabízíme:
· Práci na plný úvazek – 8 hodin denně
· Fixní finanční ohodnocení – 200 Kč/hod
· Možnost dlouhodobé spolupráce a profesního růstu
· Důkladné zaškolení a průběžná podpora
· Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
· Kanceláře v centru Prahy v blízkosti metra Florenc