Office manažerka, Praha 5 - Barrandov, 38 - 40 000 Kč

Jméno/Firma
MIKUPEX TRADE s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Profil firmy:
Naším klientem je stabilní mezinárodní společnost se sídlem na Praze 5 - Barrandově.

V rámci rozvoje společnosti hledáme vhodné kandidáty/ky na pozici office manažer/ky.

Aktivně hledáte zaměstnání, nebo zvažujete jeho změnu?

Kromě zajímavého mzdového ohodnocení nabízíme především stabilní práci, zázemí silné firmy s možností profesního a odborného růstu ve společnosti na Praze 5.

Zareagujte, rádi si i s Vámi o možnosti práce popovídáme.

Náplň práce:
- personální agenda zaměstnanců - řešení nástupů, výstupů, zpracování evidence docházky, evidence zdravotních prohlídek, spolupráce se mzdovou účetní apod.
- další běžná firemní administrativa - komunikace s úřady, vedení pokladny, fakturace apod.
- zajištění chodu recepce, vedení týmu pracovníků úklidu apod.
- běžné administrativní práce dle pokynu vedení společnosti

Uvítáme:
- min. SŠ vzdělání
- praxi v administrativě, v personální administrativě výhodou
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, aktivitu
- vstřícnost a odolnost (při interakci s kolegy a klienty)
- příjemné a vstřícné vystupování
- znalost práce na PC - Windows, Office
- nástup možný dle dohody

Nabízíme:
- hlavní pracovní poměr v mezinárodní společnosti na Praze - 5 - Barrandově
- velmi dobrý a přátelský tým kolegů a nadřízených
- mzdové ohodnocení 38 - 40 000 Kč (dle zkušeností a praxe)
- částečně klouzavou pracovní dobu dle firemních pravidel
- široké spektrum benefitů - stravné, podpora volného času, bonusy, zvýhodněné tarify apod.
- možnost reálného profesního a osobního růstu
- nástup dle dohody

Váš životopis, prosíme, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).