Office Manažer/ka

Jméno/Firma
ForCamping s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 352/215, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme pozitivního, energického a šikovného kolegu či kolegyni, který/á nám zajistí plynulý chod kanceláře, svěřené administrativní činnosti a podporu dobré komunikace a nálady ve firmě.

Co bude Tvojí náplní práce?

Administrativa:

  • podpora vedení společnosti
  • komunikace se zaměstnanci, dodavateli služeb a institucemi
  • příjem, zpracování, evidence a distribuce příchozí a odchozí pošty / dokumentů (včetně elektronické pošty - nabídkové emaily, datová schránka)
  • tisk / scan dokumentů, správa archivu a skartace starých dokumentů
  • aktivní searching na internetu k zajištění potřebných informací
  • příprava podkladů pro jednání a porady managementu a zápisy z porad
  • správa pojištění firmy a odpovědnosti - zajišťování veškeré dokumentace, řešení pojistných událostí, pravidelné měsíční hlášení pojišťovně
  • zajišťování vkladových karet pro prodejny, jejich správa a komunikace s bankou
  • administrativní a organizační výpomoc se zajištěním a plynulým chodem každoročního projektu Výstavy stanů a jiných veletrhů
  • zadávání propagačních materiálů, poukazů, vizitek, triček, atp. do výroby
  • organizační výpomoc s eventy: teambuildingy, grilovačky, školení, výjezdní zasedání
  • nákup jízdenek, rezervace ubytování a zajištění pojištění na služební cesty

Organizace chodu kanceláře:

  • péče o kancelářskou techniku, zajištění kancelářských potřeb, drogerie, občerstvení, lékárničky
  • zajištění čistoty společných kancelářských prostor - komunikace s úklidovou firmou, drobný úklid před / po organizaci důležitých jednání
  • komunikace ohledně chodu kanceláře se správcovskou firmou (parkovací místa, klíče od kanceláří, opravy v kancelářích, komunikace s recepcí)

Co od Tebe čekáme?

  • organizační schopnosti
  • komunikativnost
  • schopnost jednat asertivně v zátěžových situacích
  • aktivní přístup
  • znalost práce na PC - MS Office, Helios výhodou
  • komunikativní znalost AJ
  • aktivní ŘP sk B.

Co na oplátku nabízíme my?

  • přátelské a neformální pracovní prostředí
  • pružnou pracovní dobu
  • slevy na zaměstnanecké nákupy a možnost půjčení vybavení
  • teambuildingy, výlety a celofiremní grilovačky
  • příspěvek na stravování
  • Multisport kartu
  • odpovídající finanční ohodnocení
  • nástup ideálně v průběhu dubna