Administrativní pracovník/ce Brno
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
* administrativa spojená se zpracováním zakázek (kontrola údajů o zákaznících, zadávání dat do systému, objednávky, celní dokumenty, obalové hospodářství)
* práce s interním IT systémem
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
* pokročilou znalost práce na PC (ochotu naučit se práci s interním programem)
* znalost anglického jazyka pro převážně e-mailovou komunikaci
* praxi na obdobné pozici (administrativa, zpracování objednávek, zadávání dat do systému)
* pečlivost a důraz na detail
Co vám můžeme nabídnout
* motivující finanční ohodnocení s řadou benefitů (stravenková karta, zvýhodněný telefonní tarif, dovolená nad zákonný rámec, příspěvek zaměstnavatele na penzijní pojištění, jazykové kurzy, příspěvek na volný čas: Multisportkarta nebo cafeterie)
* příjemné pracovní prostředí
* práci na plný úvazek
* pracoviště Brno
* termín nástupu dohodou
Zaujala Vás naše nabídka? Budeme se těšit na Váš životopis, který nám zašlete kliknutím na tlačítko „Odpovědět“.