Office support & HR admin v UlovDomov.cz

Jméno/Firma
UlovDomov.cz s.r.o.
Pracoviště
Lazaretní 925/9, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máš cit pro detail, organizovanost v krvi a dělá ti radost, když věci fungují hladce? Chceš pečovat o lidi, vytvářet příjemné pracovní prostředí a starat se o to, aby kancelář šlapala jako hodinky?

Pojď se k nám přidat – jsme parta lidí, která táhne za jeden provaz a víme, že skvělá atmosféra v kanceláři je základem úspěchu. Hledáme někoho, kdo na sebe vezme ownership za bezproblémový chod officu a recepce a bude pomáhat s HR administrativou.

Co by tě čekalo:

???? Zajištění hladkého chodu kanceláře

  • ➡️ že je kancelář hezká, funkční a uklizená
  • ➡️ že je tam včas všechno, co tam být má - voda, papíry, kafe….
  • ➡️ komunikace s úklidovkou, správou, techniky
  • ➡️ příprava a úklid zasedaček
  • ➡️ objednávky a doplňování sweet baru, ovoce, barelů, nárazového občerstvení
  • ➡️ odesílání pošty, komunikace s Alzou skrz techniku, Vodafonem skrz tarify a Rohlíkem skrz jídlo

????Obsluha naší interní recepce a přijímání návštěv

  • ➡️ komunikace s hlavní recepcí budovy
  • ➡️ přivítání a obsluha hostů
  • ➡️ operativní úkony jako vyřízení parkovacího lístku pro hosty, dohlídávání obsazenosti zasedaček apod.

????️ HR agenda

  • ➡️ při onboardingu – příprava smluv, přístupů, čipů na auto, SIM karet, techniky, formulářů lékařské prohlídky
  • ➡️ při offboardingu – výstupní dokumenty a převzetí techniky
  • ➡️ příprava a zakládání ostatních dokumentů
  • ➡️ příprava elektroniky a vybavení
  • ➡️ spolupráce při plánování a pořádání firemních eventů

???????? Ideální fit?

  • Baví tě se starat o lidi, asistovat, pomáhat jim a podporovat je.
  • Dělá ti radost, když máš ve věcech pořádek a systém.
  • Máš smysl pro detail a vždycky “to chceš mít hezký”.
  • Příjemné vystupování a proklientský přístup ti není cizí.
  • Změna na poslední chvíli nebo větší množství souběžných úkolů tě nevyvede z míry – umíš prioritizovat.
  • Jsi proaktivní, věcem jdeš naproti a s radostí přicházíš s novými návrhy a vylepšeními.
  • Zvládáš práci s technikou (Word, Google Drive, export do pdf, interní systém…).
  • Nevadí ti docházet denně do kanceláře a mít fixní pracovní dobu (cca 8:00-15:00/16:00).
  • Máš řidičský průkaz a nedělá ti problém někam zajet, něco vyřídit nebo vyzvednout.
  • Jsi komunikativní, nebojíš se zvednout telefon a domluvíš se perfektně česky a dobře anglicky.

???? Dej nám o sobě vědět

  • Pošli nám svoje CVčko – v nejbližších dnech se ti mailem ozve Pavli z HR a pošle ti pozvánku do Hireflixu – jednoduchá platforma pro screening kandidátů, kde nám odpovíš na klíčové otázky.
  • Když tvé odpovědi fitnou, pozveme si tě na na osobní pohovor.
  • Pokud to i tam půjde jako po másle, vyplníš nám doma praktický test, který prověří tvoje kompetence.
  • Finálním krokem bude rozhodnutí, kdy se buď rozloučíme nebo se domluvíme na spolupráci.