Office support & HR admin v UlovDomov.cz
UlovDomov.cz s.r.o.
Lazaretní 925/9, Brno
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština
Administrativa
2. 4. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Máš cit pro detail, organizovanost v krvi a dělá ti radost, když věci fungují hladce? Chceš pečovat o lidi, vytvářet příjemné pracovní prostředí a starat se o to, aby kancelář šlapala jako hodinky?
Pojď se k nám přidat – jsme parta lidí, která táhne za jeden provaz a víme, že skvělá atmosféra v kanceláři je základem úspěchu. Hledáme někoho, kdo na sebe vezme ownership za bezproblémový chod officu a recepce a bude pomáhat s HR administrativou.
Co by tě čekalo:
???? Zajištění hladkého chodu kanceláře
- ➡️ že je kancelář hezká, funkční a uklizená
- ➡️ že je tam včas všechno, co tam být má - voda, papíry, kafe….
- ➡️ komunikace s úklidovkou, správou, techniky
- ➡️ příprava a úklid zasedaček
- ➡️ objednávky a doplňování sweet baru, ovoce, barelů, nárazového občerstvení
- ➡️ odesílání pošty, komunikace s Alzou skrz techniku, Vodafonem skrz tarify a Rohlíkem skrz jídlo
????Obsluha naší interní recepce a přijímání návštěv
- ➡️ komunikace s hlavní recepcí budovy
- ➡️ přivítání a obsluha hostů
- ➡️ operativní úkony jako vyřízení parkovacího lístku pro hosty, dohlídávání obsazenosti zasedaček apod.
????️ HR agenda
- ➡️ při onboardingu – příprava smluv, přístupů, čipů na auto, SIM karet, techniky, formulářů lékařské prohlídky
- ➡️ při offboardingu – výstupní dokumenty a převzetí techniky
- ➡️ příprava a zakládání ostatních dokumentů
- ➡️ příprava elektroniky a vybavení
- ➡️ spolupráce při plánování a pořádání firemních eventů
???????? Ideální fit?
- Baví tě se starat o lidi, asistovat, pomáhat jim a podporovat je.
- Dělá ti radost, když máš ve věcech pořádek a systém.
- Máš smysl pro detail a vždycky “to chceš mít hezký”.
- Příjemné vystupování a proklientský přístup ti není cizí.
- Změna na poslední chvíli nebo větší množství souběžných úkolů tě nevyvede z míry – umíš prioritizovat.
- Jsi proaktivní, věcem jdeš naproti a s radostí přicházíš s novými návrhy a vylepšeními.
- Zvládáš práci s technikou (Word, Google Drive, export do pdf, interní systém…).
- Nevadí ti docházet denně do kanceláře a mít fixní pracovní dobu (cca 8:00-15:00/16:00).
- Máš řidičský průkaz a nedělá ti problém někam zajet, něco vyřídit nebo vyzvednout.
- Jsi komunikativní, nebojíš se zvednout telefon a domluvíš se perfektně česky a dobře anglicky.
???? Dej nám o sobě vědět
- Pošli nám svoje CVčko – v nejbližších dnech se ti mailem ozve Pavli z HR a pošle ti pozvánku do Hireflixu – jednoduchá platforma pro screening kandidátů, kde nám odpovíš na klíčové otázky.
- Když tvé odpovědi fitnou, pozveme si tě na na osobní pohovor.
- Pokud to i tam půjde jako po másle, vyplníš nám doma praktický test, který prověří tvoje kompetence.
- Finálním krokem bude rozhodnutí, kdy se buď rozloučíme nebo se domluvíme na spolupráci.