KEY ACCOUNT MANAGER - Ostrava

Jméno/Firma
Thein Systems
Pracoviště
Novoveská 2056/5i, Ostrava
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Prodej a obchod
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Společnost Thein Systems je součástí investiční skupiny Thein. Thein Systems svým zákazníkům navrhuje, instaluje a provozuje řadu IT produktů a služeb. Našimi zákazníky jsou zdravotnická zařízení, státní instituce, školy a velký počet soukromých firem různé velikosti. Pro zákazníky zajišťujeme dodávky počítačů, serverů, síťových prvků, řešíme datová úložiště a nabízíme komplexní IT řešení, kde zajišťujeme i jeho financování.

Koho hledáme?

Hledáme obchodníka se zkušenostmi, který již dosáhl úspěchů, ale umí i prohrávat. Obchodníka, který si umí získat důvěru zákazníka a který vytváří vzájemné, dlouhodobé vztahy se svým zákazníkem. Hledáme obchodníka, který má dostatečné znalosti z oblasti IT tak, aby pro svého zákazníka byl užitečný. Hledáme někoho se silnou orientací na IT služby a unikátní řešení. Hledáme ambiciózní a cílevědomou osobnost s výbornými komunikačními schopnostmi s respektem k potřebám svého zákazníka a se schopností předvídat jeho potřeby. Dáme Vám k dispozici Moravskoslezský kraj a Vy nám dáte spokojené zákazníky.

Co by Vám nemělo chybět?

  • Orientace zejména v oblasti prodeje ICT služeb
  • Komunikativnost, schopnost práce v týmu
  • Praxe na obdobné pozici, prokazatelné obchodní zkušenosti
  • Týmový duch, ale i samostatnost a proaktivita
  • Pro-zákaznický přístup, tah na branku
  • Důslednost a spolehlivost
  • Výborné vyjednávací schopnosti a příjemné vystupování

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Práce na zajímavých projektech
  • Zázemí dlouhodobě stabilní a perspektivní společnosti s 25letou tradicí
  • Přátelská atmosféra menšího kolektivu s podporou silné IT skupiny
  • Služební vozidlo po zapracování
  • Mobilní telefon s možností převodu svého telefonního čísla a notebook
  • Motivační ohodnocení založené na Vámi dosažené hrubé marži z prodeje
  • Možnosti kombinovat práci z domova a kanceláře plus navíc dny na zdravotní zotavenou („Sick Days")
  • 20 + 5 dnů dovolené
  • Skvělý kolektiv a nespočet firemních akcí a zážitků
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí
  • Multisport karta pro aktivní trávení volného času
  • Příspěvek na stravování formou stravenkové karty Sodexo

Jestli Vás naše pozice oslovila, dejte nám o sobě vědět a pošlete nám CV nebo odkaz na LinkedIn.

Těšíme se!