CUSTOMER SUCCESS MANAGER (IT INDUSTRY) - EUROPE / TOP SPOLEČNOST, LÍDR TRHU

Jméno/Firma
DRILL Business Services
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
2. 4. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Naším klientem je globálně působící společnost, jeden ze světových lídrů v oboru poradenství, průzkumů a analýz dat zaměřených na zlepšení obchodních a technologických strategií firem. V rámci jejích rozvoje hledáme motivované kandidáty na několik pozic v nově vznikajícím týmu.

Hlavní odpovědnosti:

  • Řízení vztahů se zákazníky: Budování dlouhodobých vztahů, fungování jako důvěryhodný poradce a koordinace s klíčovými partnery.
  • Onboarding a školení: Spolupráce s onboarding týmem při školení nových zákazníků a zajištění, že jejich cíle jsou naplněny.
  • Podpora zákazníků dovnitř společnosti: Reprezentace zákazníků uvnitř společnosti, poskytování zpětné vazby k vylepšení produktů a služeb.
  • Proaktivní podpora zákazníků: Monitorování využívání produktů a aktivní řešení problémů pro zajištění spokojenosti zákazníků.
  • Obnovování smluv o spolupráci a podpora prodeje: Podpora při obnovování smluv a identifikace příležitostí pro upsell v spolupráci s obchodním týmem.
  • Sledování výkonnosti: Měření a reportování klíčových ukazatelů, jako je spokojenost zákazníků, míra retence a adopce produktů.


Vaše zkušenosti:

  • Minimálně 5 let v oblasti account managementu, zákaznickém servisu nebo z podobných pozic, ideálně v ICT světě.
  • Schopnost rozumět potřebám různých typů zákazníků a přizpůsobit řešení jejich cestě.
  • Výborné komunikační schopnosti v anglickém jazyce, schopnost budovat důvěru se zákazníky.
  • Silné analytické dovednosti a schopnost proaktivně řešit problémy.
  • Schopnost efektivně spolupracovat s různými týmy (prodej, vývoj produktů, podpora).

Nabízíme:

  • Velmi zajímavou pozici v mezinárodním prostředí.
  • Péče o stávající zákazníky, ne aktivní business development a akvizice.
  • Velmi dobré finanční podmínky a další benefity.
  • Možnost profesního růstu.