samostatný účetní / samostatná účetní – nájmy z pozemků
O pozici
Pracovní nabídka
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici samostatný účetní / samostatná účetní – nájmy z pozemků.
Jaká bude Vaše náplň práce
- vedení komplexní účetní agendy na úseku pohledávek – zajišťování účetnictví prodejů a nájmů ve zdaňované činnosti hl. m. Prahy
- samostatné účtování o předpisech pohledávek a o jejich odpisech na podkladech ekonomických oddělení hl. m. Prahy
- kontrola údajů o pohledávkách v ekonomickém systému (evidence pohledávek a závazků) podle účetních dokladů (nájemní smlouvy, kupní smlouvy, vydané faktury)
- účtování plateb, zajišťování vracení přeplatků, vytváření vratek v elektronické podpisové knize, provádění kontroly pohybů na bankovním účtu zdaňované činnosti
- informování příslušných odborů o stavu pohledávek, spolupráce s nimi při ověření správnosti podkladů pro urgenci a vymáhání nezaplacených případů
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
- VOŠ / SŠ s maturitní zkouškou
- znalost účetnictví podnikatelské činnosti a schopnost rozšířit své znalosti o specifika účtování vybraných účetních jednotek
- zkušenosti s vedením účetnictví - prodej, nákup, nájem
- zkušenosti s účtováním daně z přidané hodnoty
- znalost práce na PC (MS Office), schopnost pracovat s účetním systémem
- komunikační schopnosti
- pečlivost a zodpovědný přístup ke svěřeným úkolům
Výhodou
- znalost zákona o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů
- znalost vyhlášky č. 410/2009 Sb., ve znění pozdějších předpisů, kterou se provádějí některá ustanovení výše uvedeného zákona pro některé vybrané účetní jednotky
- zkušenosti s účetním systémem GINIS
Co Vám můžeme nabídnout
- platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 9, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
- po zapracování možnost občasné práce z domova
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
- pracoviště v centru Prahy
- podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
- benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost využití Multisport karty
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných příloh, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na úřední desce na www.praha.eu a kariérních stránkách Magistrátu hl. města Prahy kariera.praha.eu nebo na odkazu níže.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BWMWH1N%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BWMWH1N/UD_vyberove-rizeni_UCT_samostatny-ucetni_0117-VR51-25.pdf
Přihlášku s požadovanými přílohami je nutné doručit nejpozději dne 10. 4. 2025.
Neodpovídejte, prosím, prostřednictvím odpovědního formuláře na této stránce, nabídky zaslané přes odpovědní formulář nebudou bohužel do výběrového řízení zařazeny.